اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس:

سلامت و پویایی مجلس خواسته‌ رهبری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: سلامت کار مجلس و پویایی آن یکی از خواسته‌های مد نظر مقام معظم رهبری است.

سلامت و پویایی مجلس خواسته‌ رهبری است

محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم توجه به بیانات مقام معظم رهبری، توجه به توصیه‌های ایشان را توشه راه چهار سال فعالیت نمایندگی خواند و اظهار داشت: سلامت کار مجلس و پویایی آن از موضوعات مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب بود که باید در دستور کار نمایندگان باشد.

وی گفت: سلامت کار مجلس باید در بخش‌های مختلف فعالیت اعم از سیاسی، اخلاقی، مالی و... ظهور و بروز یابد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام این توصیه‌ها برگرفته از دغدغه‌ها و نگرانی‌های معظم له است چرا که در مجالس قبل، اتفاقاتی رخ داده بود که ایشان آنها را در جایگاه و شأن مجلس و نمایندگی نمی‌دانستند.

وی افزود: تکرار توصیه‌های قبل به همراه تبیین مسائل جدید برای نمایندگان دوره نهم نشان از لزوم توجه به خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به مردم را دارد که نمایندگان باید با قانونگذاری درست و نظارت کامل در راستای تحقق این مهم وارد کار شوند.

پورمختار اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری همچون چراغ راه روشنی برای نمایندگان خواهد بود که باید از آن به نحو شایسته‌ و بایسته استفاده کند.

وی در ادامه سخنانش افزود: مردم انتظار دارند تا نمایندگان در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و تبعیت محض از ولی فقیه حرکت کرده و کوچکترین انحرافی از این مسیر نداشته باشند که این مهم باید با قدرت و قوت در دستور کار نماینده قرار گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی رعایت اخلاق و اعتدال را از دیگر موارد قابل توجه از سوی نمایندگان دانست و بر لزوم توجه به این امر تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وحدت موجود در بین مجمع نمایندگان استان همدان اظهار داشت: به طور قطع استفاده از خرد جمعی در پیشبرد بهتر امور مثمر ثمر خواهد بود که به همین دلیل این رویه کاری از سوی نمایندگان استان در پیش گرفته شده است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول