اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بهشتی مغز متفکر نظام اسلامی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی شهید بهشتی زبانزد خاص و عام بود و بهای غبارزدایی از چهره مظلوم آن بزرگوار چیزی جز خون آن شهید و شهادتش نمی‌توانست باشد.

بهشتی مغز متفکر نظام اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در مراسم سی و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی که در جوار مزار شهدای گلگون‎کفن شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت و دشمن‌شناسی شهید بهشتی زبانزد خاص و عام بود و بهای غبارزدایی از چهره مظلوم آن بزرگوار چیزی جز خون آن شهید و شهادتش نمی‌توانست باشد.

وی افزود: واقعه‌ هفتم تیر یک واقعه عبرت‌آموز و فوق‌العاده مهمی بود و از هر زاویه‌ای که انسان به این حادثه نگاه بکند می‌بیند که در آن درس‌ها و عبرت‌های فراوانی‌ است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.

نکونام تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال 60 تلاش‌های گسترده‌ای کردند که کار نظام را تمام کنند و به از میان برداشتن سران پرداختند که به فضل الهی در ششم تیرماه توطئه ترور مقام معظم رهبری ناکام ماند و خداوند خواست که ایشان را ذخیره برای نورافشانی امروز دنیای اسلام قرار دهد و جهانیان از شخصیت اثرگذار، اندیشمند، متفکر، متعبد، مدبر و خردمندانه ایشان بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در هفتم تیرماه چهره‌ نفاق اوج دشمنی و کارشکنی خودش را به معرض نمایش گذاشت و شهید بهشتی مغز متفکر نظام اسلامی را به شهادت رساند.

وی خاطرنشان کرد: شهید مظلوم دکتر بهشتی مظلوم زیست و با شهادتش این مظلومیت را دوچندان کرد.

امام جمعه شهرکرد گفت: با گذشت زمان هر روز زوایا و برکات و حقایق بیشتری از این واقعه روشن می‌شود و حقایقی که در این واقعه بود در آن مقطع و تا امروز که سال‌ها می‌گذرد هنوز پنهان است و راه‌گشایی و جهت‌دهندگی در این حادثه فوق‌العاده محسوس و مشهور است.

وی در ادامه با اشاره به یکی از شهدای گلگون‌کفن استان چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت فوق‌العاده شهید استکی در نهادینه شدن ایمان در وجود وی بی‌نظیر بود.

نکونام افزود: در همه شئون زندگی این شهید بزرگوار و عبادات ایشان ایمان به معنای واقعی کلمه آشکار می‌شود. به برکت ایمان، این بصیرت در وجود شهید استکی ایجاد شده بود و آینده نظام ما شهید استکی‌های زیادی با همان بصیرت و ایمان و معرفت و ایستادگی می‌خواهد.

در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان با حضور بر سر مزار شهیدان استکی با آرمان‌های این شهدای والا مقام تجدید میثاق کردند و همچنین از کتاب ارزشمند «رایحه بهشتی» نیز که توسط ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان طراحی، تدوین و چاپ شده بود با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول