اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

نهادهای اجرایی آماده برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان کشور هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام نهادهای اجرایی آماده برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشور هستند.

نهادهای اجرایی آماده برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌اللهی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به میزبانی مطلوب مسابقات در استان، مسئولان ارشد کشوری با روی باز، میزبانی استان آذربایجان‌غربی را می‌پذیرند و در حال حاضر ارومیه به پای ثابت میزبانی مسابقات بین‌المللی و ملی تبدیل شده است.

وی با اشاره به آمادگی تمامی نهادهای اجرایی برای برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقات در ارومیه افزود: مدیریت ارشد استان تلاش می‌کند موقعیت مناسبی در راستای توسعه و پیشرفت آذربایجان‌غربی و ارومیه فراهم کند.

فتح‌اللهی از برگزاری یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی کشور در تیر ماه جاری خبر داد و گفت: این مسابقات از 21 تا 31 تیر ماه امسال در ارومیه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همه مسئولان در راستای برگزاری هر چه کیفی‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی در ارومیه تلاش می‌کنند.

فتح‌اللهی برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی در طول سال‌های اخیر در استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همگرایی خوبی میان دستگاه‌ها برای برگزاری مسابقات مختلف در سطح ملی و بین‌المللی وجود دارد که این رویداد ورزشی نیز یکی از این مسابقات است و فرصت مغتنمی برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ استان فراهم کرده است.

وی از حضور 3 هزار و 500 دانشجو از سراسر کشور در ارومیه خبر داد و بیان کرد: دانشجویان می‌توانند سفیر خوبی برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان به دیگر مناطق کشور باشند که این امر نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری استان دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: همایش ارومیه، شهر ایرانی و شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا در مهر ماه امسال نیز از برنامه‌های مهم فرهنگی و ورزشی است که در ارومیه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول