اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هیئت‌های ورزشی بوشهر با وزیر ورزش مطرح شد

کمبود فضا و امکانات ورزشی مهم‌ترین مشکل ورزشکاران بوشهری

خبرگزاری فارس: شماری از نمایندگان ورزشکاران استان بوشهر در نشست با وزیر ورزش و جوانان کمبود فضا و امکانات ورزشی را از مهم‌ترین مشکلات ورزش بوشهر ذکر کردند.

کمبود فضا و امکانات ورزشی مهم‌ترین مشکل ورزشکاران بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رئیس هیئت کشتی استان بوشهر به ‌عنوان نماینده رؤسای هیئت‌های ورزشی استان در نشست وزیر ورزش و جوانان با رؤسای هیئت‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با وجود کمبود امکانات نسبت به جمعیت خود در مقایسه با دیگر استان‌ها افتخارات بیشتری کسب کرده است.

غلامرضا بستان‌کللی افزود: کسب بیش از 511 مدال کشوری و جهانی در رشته‌های مختلف در سال گذشته نشان از جایگاه ورزشکاران بوشهری در سطح کشور است.

وی خواستار ایجاد کمپ‌های ورزش‌های آبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی در بوشهر شد و تصریح کرد: در اختصاص اعتبارات فدارسیون‌ها به هیئت‌های ورزشی استان‌ها کوتاهی می‌شود که امیدواریم وزیر ورزش به این امر رسیدگی کنند.

رئیس هیئت کشتی استان بوشهر بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما دوری از مرکز و محل مسابقات ورزشی در سطح کشور است و هزینه‌های زیادی برای هیئت‌های ورزشی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور دارد.

بستان‌کللی خواستار توجه بیشتر به رشته‌های پایه و پر مدال شد و گفت: کمبود فضای اختصاصی و استاندارد برای توسعه ورزش قهرمانی از دیگر مشکلات ورزش استان بوشهر است.

کمبود فضای ورزش برای بانوان بوشهری

نماینده بانوان ورزشکار استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به مشکلات بانوان ورزشکار گفت: با وجود تغییرات زیادی که پس از ادغام وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد اما انتظار است بحث‌های علمی و فنی ورزش بانوان گسترش یابد.

سودابه وحدت خواستار توجه به ورزش پاک شد و افزود: باید زمینه برای آشنایی تمام ورزشکاران در سراسر کشور با تبعات دوپینگ فراهم شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نیمی از ورزشکاران کشور را بانوان تشکیل می‌دهند انتظار است وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های ورزشی داشته باشد.

وحدت ادامه داد: کمبود فضای ورزشی برای بانوان بوشهر از مشکلات عمده است و امیدواریم امکان خصوصی ورزشی از لیست ماده 88 خارج شده تا بتوان استفاده بیشتری از امکان خصوصی ورزشی کرد.

سازمان‌های مردم نهاد فضای مناسب برای فعالیت ندارند

 

نماینده سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به مسائل و مشکلات جوانان برای فعالیت‌های فرهنگی بیان کرد: از وزیر ورزش و جوانان انتظار داریم اقدام لازم برای ایجاد مجموعه فرهنگسرا یا سمن‌سرا در بوشهر انجام دهند.

مریم زارعی افزود: خانه جوان بوشهر در اختیار فضای اداری سازمان پارک‌های و فضای سبز قرار گرفته و ما از فعالیت در این مجموعه محروم شدیم.

وی گفت: فضای مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و ... نداریم ضمن اینکه کمبود اعتبار نیز از مشکلات عمده ماست.

نماینده سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر تصریح کرد: 7 هزار نفر زیرپوشش سازمان‌های مردم نهاد استان هستند اما با اعتبار موجود نمی‌توان کار زیادی برای آنان کرد.

زارعی تاکید کرد: در ادغام وزارتخانه ورزش و جوانان ضربات جبران‌ناپذیری به سازمان‌های مردم نهاد وارد شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول