اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سی و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر:

کتاب رایحه بهشتی در شهرکرد رونمایی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سی و یکمین سالگرد شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) کتاب رایحه بهشتی با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در شهرکرد رونمایی شد.

کتاب رایحه بهشتی در شهرکرد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی کتاب رایحه بهشتی اظهار داشت: کتاب ارزشمند رایحه بهشتی حاوی 31 خاطره ناب از شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 31 خاطره از شهیدان مظلوم دیارمان در فاجعه هفتم تیر است که به تیراژ 2 هزار جلد همزمان با سی و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر رونمایی شد.

وی ابراز امیدواری کرد کتابچه رایحه بهشتی بتواند گوشه‌ای از پیام‌های ارزشمند سیره شهیدان مظلوم هفتم تیر را به نسل جوان منتقل نماید.

وی خاطرنشان کرد: کتاب رایحه بهشتی با ظاهری بسیار زیبا و جذاب و مطالبی خواندنی در قطع وزیری توسط ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر استان طراحی و تدوین و چاپ و توزیع شد.

گرجی در ادامه با اشاره به واقعه هفتم تیر بیان داشت: در هر حادثه عظیم، مردم با آن روی سکه آشنا می‌شوند چه این حادثه پیدایش اسلام باشد و یا چیز دیگر، و در این حادثه نیز ملت شریف ایران متوجه شدند که برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با توکل به خدای متعال و با تلاش و پشتکار خود در مسیر دستیابی به اهداف خود تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهارمحال و بختیاری در ادامه واقعه هفتم تیر را یک واقعه دردناک عنوان کرد و افزود: ترور شهدای هفتم تیر و به‌ویژه شهید بهشتی که هنگام شهادت وی امام راحل سر بر زانو گذاشت و برای او گریه کرد، بسیار دردناک بود.

وی افزود: این، در حالی است که برای مرگ پسرش مصطفی حتی کلاس درسش را ترک نکرد ولی در مرگ شهید بهشتی گفت "دیگر انقلاب ما بهشتی دومی را به خود نمی‌بیند."

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول