اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان قم:

بوکسورهای قمی در انتخابی تیم ملی قدرت‌نمایی کردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: بوکسورهای قمی با آمادگی کامل و انگیزه بالا توانایی بوکس قم را در پیکارهای انتخابی تیم ملی و کسب سهمیه مسابقات جهانی به نمایش گذاشتند.

بوکسورهای قمی در انتخابی تیم ملی قدرت‌نمایی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد جعفری عصر امروز در حاشیه برگزاری بیست و سومین دوره پیکارهای انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم ابراز داشت: مسابقات انتخابی از سطح بسیار بالایی برخوردار است اما بیش از همه از قدرت‌نمایی و ظهور استعدادهای بوکس قم در این مسابقات جلب توجه می‌کند.

وی ادامه داد: این نخستین دوره رقابت‌های انتخابی رده سنی جوانان تیم ملی بوکس است که در آن شاهد حضور پرقدرت بوکسورهای قمی هستیم و نسبت به موفقیت چهار نماینده بوکس استان قم در اردوی تیم ملی جوانان برای کسب سهمیه تیم ملی امید بسیار زیادی داریم.

رئیس هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: بعد از انجام تمرینات بسیار خوب و تلاش‌های دلسوزانه کادر فنی و مربیان پرتلاش بوکس قم برای تیم رده سنی جوانان اکنون با حضور چهار نفر آنها در فینال اوزان ده گانه پیکارهای قهرمانی کشور شاهد تداوم روند رو به رشد و پیشرفت بوکس قم هستیم.

وی اظهار داشت: این برای نخستین بار است که قم در رقابت‌های معتبری همچون قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به صورت همزمان چهار بوکسور در دیدار نهایی اوزان مختلف دارد که این نشان می‌دهد بوکس قم انصافا پیشرفت خوبی داشته است.

جعفری یادآور شد: حمید عرب‌خانی، محمد مردی، جعفر هدایتی و عادل کنعانی چهار جوان آینده‌دار بوکس قم از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و نسبت به موفقیت آنها در دیدار نهایی اوزان خود در مسابقات جوانان کشور امید زیادی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری خوب بر روی رده‌های سنی پایه آینده بسیار خوبی برای پیشرفت بوکس استان قم را نوید می‌دهد و بوکسورهای جوان و آینده‌دار قمی در جدال با برترین‌های کشور در پیکارهای انتخابی تیم ملی جوانان برای اعزام به مسابقات مهم آینده انگیزه بالای خود را نشان دادند.

رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان در قم بیان داشت: پیکارهای انتخابی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان برای شناخت نفرات برتر به منظور حضور در اردوی تدارکاتی این تیم، با شرکت برترین‌های کشور به میزبانی هیئت بوکس قم در حال برگزاری است و تا امشب نیز ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: حساسیت رقابت‌ها در تمام اوزان بسیار زیاد است زیرا قرار است در پایان مسابقات بوکسورهای برتر هر وزن از جمع مدعیان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها به اردوی آماده‌سازی دعوت شوند که خوشبختانه در بین آنها نام بوکسورهای خوش‌آتیه قمی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول