اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در تویسرکان برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در تویسرکان برپا شد.

نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در تویسرکان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر با محوریت شعار " نسل جوان ایمن در برابر اعتیاد سرمایه ملی است پس به سلامت فکر کنیم نه به مواد "در راستای آگاه‌سازی جامعه هدف در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی دایر شد.

در این نمایشگاه خدمات قابل ارائه از سوی ارگان‌های نیروی انتظامی، ارشاد اسلامی، بهزیستی و انجمن معتادان گمنام تویسرکان به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

غرفه بهزیستی شامل سرفصل‌های مشاوره ژنتیک، مهارت‌های زندگی، آموزش زندگی خانواده برای پیشگیری از اعتیاد، آموزش پیش از ازدواج، چگونگی پیشگیری از گرایش ورزشکاران به سیگار و مواد مخدر با حضور کارشناس این حوزه به گروه هدف اطلاع‌رسانی لازم را داشت.

آگاه‌سازی قشر جوان از ترفندها و حربه‌های ظاهرفریب در قالب برنامه‌های نرم و تخریب روحیه در یک مرحله چرخشی از آغاز ورود تا خاتمه گرفتاری در شاکله جامعه فرضی در یک چیدمان علمی را نیروی انتظامی به نمایش گذاشته است.

بخشی دیگر به نمایشگاه کوچک کتاب و معرفی و شناخت معتادان گمنام و فعالیت NA اختصاص دارد.

نمایش روند چگونگی مبتلا شدن یک جوان به اعتیاد در قالب پوسترهای عکس و راهنمایی افراد برای رسیدن به سلامت و پاسخ به نیاز مخاطبان با بسته‌های نمایشی از جمله اقدامات فرهنگی در غرفه دیگر این نمایشگاه است.

غرفه جمعیت هلال احمر نیز در راستای نهادینه‌سازی سلامت جامعه هدف خدمات‌رسانی و امور مورد نیاز را به بازدیدکنندگان و افراد مبتلا پاسخ می‌دهد.

هدف از برپایی این نمایشگاه آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم از مواد افیونی و فرهنگ‌سازی چگونگی برخورد با یک بیمار است چرا که معتادان یک بیمار هستند نه یک مجرم.

این نمایشگاه از امروز تا روز جمعه 9 تیر ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان تویسرکان برای بازدید همه اقشار مردم دایر است.  

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول