اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه خواستار شد

برخورد قاطع دستگاه قضایی بشرویه با جرایم مواد مخدر

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: با توجه به زمینه‌سازی مواد مخدر برای بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی عمده‌تر، دستگاه قضایی شهرستان بشرویه در برخورد با فروشندگان مواد مخدر برخورد جدی و قاطعی داشته باشد.

برخورد قاطع دستگاه قضایی بشرویه با جرایم مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد جامع میدان بشرویه برگزار شد اظهار کرد: شهید آیت‌الله بهشتی با مجاهدت، درایت و شجاعت در حوزه‌های فرهنگی و اعتقادی جایگاه ویژه‌ای داشت.

وی ادامه داد: شهید بهشتی با نبوغ و استعداد خدادادی مثمر‌ثمر و مایه خیر و برکت برای انقلاب اسلامی ایران بود و در تدوین قانون اساسی کشور نقش مهمی ایفا کرد.

امام جمعه بشرویه با بیان خدمات شهید آیت‌الله بهشتی و ابتکارات وی در حوزه فقه و فقاهت تصریح کرد: احساس نیاز به نشر فرهنگ شیعه در خارج از کشور و ضرورت آموزش زبان خارجی منجر به تأسیس مدرسه زبان در حوزه و دبیرستان دین و دانش و مدرسه حقانی در قم توسط شهید بهشتی شد.

شمس‌الدین تأسیس انجمن دانشجویان اروپا و تفسیر قرآن و تدوین کتب دینی و معارف در آموزش و پرورش را از دیگر خدمات شهید آیت‌الله بهشتی به نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی افزود: شهید بهشتی تهمت‌های فراوانی از جانب بنی‌صدر و گروهک‌های منافقان متحمل شد و در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان هم‌چون کوهی استوار با تدبیر عمل می‌کرد.

امام جمعه بشرویه شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام خمینی (ره) را در تقویت شجره انقلاب اسلامی ایران مؤثر دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران با دلاوری‌های رزمندگان در طول جنگ هشت ساله دفاع مقدس و با تقدیم خون شهدا استوار مانده است.

شمس‌الدین با بیان اینکه قاضی در برقراری عدالت در جامعه نقش اساسی دارد، افزود: در روایت آمده که دست خدا بر سر قاضی است و اگر در حوزه عدالت خود عدول کند و حکم مغایر با واقعیت را بدهد خدا او را به خودش وا می‌دارد و در روز قیامت او را مجازات می‌کند.

وی یادآور شد: به فرمایش مقام معظم رهبری جنگ نرم شروع شده است و خارج کردن جوانان از مسیر انقلاب اسلامی ایران و درگیر کردن آن‌ها با مواد مخدر از توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بشرویه کنترل جرایم در شهرستان بشرویه به ویژه مواد مخدر را ضروری دانست و گفت: دستگاه قضایی شهرستان برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و هدایت و درمان آن‌ها را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول