اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

داشته‌های امروز از نعمت مدیریت مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند گفت: امروز ما هر چه داریم از مقاومت، مدیریت و رهبری استثنایی رهبر معظم انقلاب است که به حق ایشان سرمایه نظام ما هستند.

داشته‌های امروز از نعمت مدیریت مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‏الاسلام محمدرضا احمدی صبح امروز در مراسمی که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان و پاسداران در سازمان آب و فاضلاب بیارجمند برگزار شد، با اشاره به جایگاه امام حسین(ع) گفت: این امام بزرگوار نزد خداوند جایگاه بسیار رفیعی دارد تا جایی که خداوند متعال  استجابت دعا در بقعه متبرک ایشان و خاک مرقدشان را مایه شفا معرفی کرده است.

هم‌چنین احمد احمدی، فرمانده سپاه میامی نیز در این این مراسم با اشاره به زندگی این سه بزرگوار، آنان را الگویی کم نظیر برای همه ملت معرفی کرد.

وی اظهار داشت: بسیجیان بازوان فعال انقلاب و اسلام هستند و بسیج باید به عنوان یک نهاد مردمی در همه‏ عرصه‌های انقلاب حضور فعال داشته باشد.

حسن طالع‏زاری، فرمانده بسیج نجف اشرف نیز گفت: فراخوانی به منظور حفظ و انسجام نیروها در گرامیداشت هفته پاسدار و اعیاد شعبانیه و با حضور بیش از 100 نفر از بسیجیان عضو گردان عاشورا برگزار شد.

وی افزود: بسیجیان باید بدانند که جنگ امروز ما با دشمن از نوع جنگ سخت و رو در رو نیست بلکه دشمن امروز در نهان ضربه‏ خود را به پیکره‎ جامعه وارد می‏کند و باید در برابر این هجمه راه مقابله لازم را کسب کنیم.

فرمانده بسیج نجف اشرف با اشاره به برنامه‏های مختلف فرهنگی در بسیج تصریح کرد: در حال حاضر بسیج از یک نیروی صرف دفاعی به یک نیروی فرهنگی تبدیل شده است چرا که شرایط زمان تفاوت پیدا کرده است و باید با بهره‏گیری از فرهنگ به جنگ دشمن رفت.

طالع‏زاری افزود: اساس کار در بسیج فرهنگی است و برنامه آموزش نظامی و دفاعی در کنار این برنامه قرار می‏گیرد و بسیجیان ما ابتدا باید از نظر معرفتی و بصیرتی مجهز شوند و بعد آموزش نظامی و دفاعی، چرا که دشمنان با هدف قرار دادن اعتقادات و بصیرت جامعه و به خصوص نسل جوان به مقابله با انقلاب برخواسته‏اند.

وی خطاب به حاضران خاطرنشان کرد: شما اعضای گردان عاشورا در کنار تقویت نیروی نظامی و دفاعی خود باید بصیرت و معرفت خود را بالا ببرید چرا که در برهه کنونی نیاز ما به بصیرت و معرفت بیش از آموزش‌های نظامی و دفاعی است چرا که سنگر و نوع حمله دشمن از سخت به نرم تبدیل شده است و باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول