اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان گناوه:

7 تیر گرامیداشت عاشورای بزرگ انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان گناوه گفت: هفتم تیرماه گرامیداشت عاشورای بزرگ انقلاب اسلامی است گرامیداشت 72 تن از لاله‌های عاشورایی انقلاب است.

7 تیر گرامیداشت عاشورای بزرگ انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه مسلم ذاکری صبح امروز در همایش هفته بزرگداشت قوه قضاییه گفت: شهادت شهید بهشتی توطئه‌های دشمن را خنثی و بصیرت را در جامعه بنیان نهاد.

ذاکری افزود: وقتی امام (ره) می‌گوید شهادت در مقابل بهشتی ناچیز است این دلیل را دارد که شهید بزرگوار می‌توانست با قدرتی که در دست داشت اقدامی جهت رفع محرومیت‌های خویش کند ولی این کار را انجام نداد.

رئیس دادگستری شهرستان گناوه گفت: کارکنان سه قوه و همه مردم وظیفه دارند در جهت احقاق حق و برقراری امنیت تلاش کنند.

وی افزود: امروز باید با تأسی از شهید بهشتی و یاران ایشان ادامه دهنده مسیر عدالت‌خواهی بوده و گام‌های بزرگی برداریم.

ذاکری گفت: باید فرهنگ قانون‌مداری در جامعه نهادینه شود تا مردم آگاه باشند که مغایر قانون عملی انجام ندهند.

رئیس دادگستری شهرستان گناوه اظهار داشت: عملی که موجب تغییر چهره شهر شده و موجب ناامیدی و ناراحتی مردم شود خلاف قانون است که طبق قانون با عاملان آن برخورد می‌شود.

وی گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که در راستای قانون حرکت کنیم که این امر مهم‌ترین رکن امنیت جامعه است.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گناوه نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه در این مراسم گفت: نیاز به حکومت در هر جامعه‌ای ضروری است و هیچ کس منکر آن نیست.

حجت‌الاسلام الله‌کرم عبدالله‌زاده بیان کرد: برای اینکه هر حکومت پایدار و دارای امنیت باشد نیاز است قانونی وجود داشته باشد و افرادی هم آن را اجرا کنند که در ایران اسلامی این امر خطیر را قوه قضاییه انجام می‌دهد.

عبدالله‌زاده افزود: در برابر افرادی که می‌خواهند ارزش‌ها و عدالت را از بین ببرند باید یک تشکیلات محکم قضایی باشد که با قاطعیت خود جلوی اینگونه افراد را بگیرند که خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گناوه بیان کرد: اصل تشکیل حکومت اسلامی قدمتی از بدو تولد حضرت آدم دارد و وجود پیامبر اکرم(ص) هم برای تشکیل حکومت اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند دین از سیاست جداست که این افراد اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند چون قرآن مجید پاسخ دندان‌شکنی به اینگونه افراد داده است.

عبدالله‌زاده اظهار داشت: اقامه نماز یعنی اقامه همه ارزش‌ها در جامعه اسلامی است و تنها نظامی که در دنیا به ارزش‌های اسلامی اهمیت می‌دهد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گناوه گفت: یکی از فلسفه‌های تشکیل حکومت اسلامی برابری و اجرای عدالت در جامعه است که در جامعه ما عدالت اجتماعی را قوه قضاییه انجام می‌دهد که امر مهمی است.

وی گفت: سیره رسول خدا برای همه حجت است که امروز هر فردی برخلاف آن صحبت و عمل کند باید در اعتقادات خود تجدید نظر کند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول