اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه‌گانه کار ملی‌پوش اصفهان:

فوتبال تمام هم و غم ورزش اصفهان شده است

خبرگزاری فارس: سه‌گانه کار اصفهانی تیم ملی گفت: تمام هم و غم مسئولان ورزش استان اصفهان بر روی فوتبال متمرکز شده است.

فوتبال تمام هم و غم ورزش اصفهان شده است

فرشاد دادفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در اصفهان همیشه وضع به همین منوال بوده که باشگاه‌های بزرگ تنها از فوتبال حمایت می‌کنند و هیچ گونه حمایتی از باشگاه‌های دیگر نمی‌شود.

وی ادامه داد: 10 روز دیگر لیگ سه‌گانه آغاز می‌شود و هیچ باشگاهی اعلام آمادگی برای حمایت تیم اصفهان نکرده است و باشگاه‌های اصفهانی تنها دغدغه خود را فوتبال قرار داده‌اند.

سه‌گانه کار اصفهانی تیم ملی افزود: در حال حاضر به دلیل بالا رفتن قیمت دلار قیمت یک دوچرخه به 15 میلیون تومان رسیده است و باید باشگاهی در اصفهان باشد تا از ورزشکاران این گونه رشته‌ها حمایت کند.

وی تاکید کرد: باشگاه سپاهان چندین تیم در رشته‌های مختلف داشته و تیم شنای این باشگاه چندین سال قهرمان ایران بوده اما در حال حاضر این تیم حذف شده و این موضوع تنها به دلیل این است که تمام بودجه این باشگاه‌ها صرف فوتبال می‌شود.

دادفر در ادامه به تغییر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: زمانی که تمام هم و غم مسئولان باشگاه‌های اصفهانی فوتبال است از دست مدیر کل هم کاری بر نمی‌آید و نباید از وی هم انتظار فراوانی داشت.

وی تصریح کرد: به طور نمونه استان زنجان در حال حاضر به دلیل اینکه تیم فوتبال ندارد در بیشتر رشته‌های ورزشی پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

سه‌گانه کار اصفهانی تیم ملی اضافه کرد: تمام افراد در اصفهان پیگیر این موضوع هستند که یک بازیکن فوتبال با چه تیمی قرارداد می‌بندد و در حدود 50 رشته ورزشی دیگر فراموش می‌شود و اگر یک هزارم پولی که در فوتبال صرف می‌شود را در رشته‌های دیگر خرج کنند تمام رشته‌های ورزشی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کنند.

وی در ادامه به وضعیت خودش اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تمرینات انفرادی خود را برای حضور در رقابت‌های ارتش‌های جهان که در سوم شهریور ماه در کشور سوئیس برگزار می‌شود پیگیری می‌کنم.

دادفر ادامه داد: در مرحله نخست اردوی تیم ملی به دلیل شرکت در امتحانات حضور نداشتم اما در مرحله دوم آن که از ابتدای ماه مبارک رمضان و در شهرستان مریوان آغاز می‌شود، شرکت می‌کنم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول