اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب شهری جوانرود:

10هزار مشترک زیر پوشش آبفای شهری جوانرود هستند

خبرگزاری فارس: رئیس آب و فاضلاب شهری جوانرود گفت: در شهرستان جوانرود 10 هزار و 400 مشترک تحت پوشش آب و فاضلاب شهری هستند.

10هزار مشترک زیر پوشش آبفای شهری جوانرود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، سید شهاب حسینی ظهر امروز در همایش بهینه‌سازی و صرفه‌جویی مصرف آب گفت: این اداره برای تامین آب شهروندان جوانرودی دو حلقه چاه و 10 مخزن با دبی 203 لیتر در ثانیه در اختیار دارد اما در برخی از مواقع در نقاط بالادست و مرتفع شهر با قطعی آب مواجه می‌شویم.

وی افزود: ‌از حدود 203 لیتر در ثانیه آب برداشتی، 50 لیتر در ثانیه از آن در مسیر خطوط انتقال آب صرف روستاها، مراکز صنعتی، قهوه‌خانه‌ها و کشاورزی می‌شود.

وی آبی که وارد شبکه شهر جوانرود می‌شود را حدود 153 لیتر در ثانیه اعلام و تصریح کرد: با هدررفت 18 درصدی کل آب، 126 لیتر در ثانیه برای مصرف‌کنندگان شهری باقی می‌ماند که با توجه به افزایش تعداد مشترکان شهری و خشکسالی و کم‌آبی این رقم بسیار ناچیز است.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان دالاهو تصریح کرد: در شهر جوانرود 10 هزار و 400 مشترک تحت پوشش آب و فاضلاب شهری هستند.

حسینی، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، همایش و همچنین پخش پوستر و دفترک و 10 هزار پیامک برای ارشاد مردم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب را از اقدامات امور آب و فاضلاب شهری در رابطه با بهینه‌سازی مصرف آب عنوان کرد.

فرماندار جوانرود نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به میانگین مصرف آب باید با برنامه‌ریزی‌های لازم در بحث مدیریت آب تلاش جدی و مضاعفی انجام گیرد.

مصطفی عظیمی گفت: این شهرستان از لحاظ سرانه مصرف آب در رتبه دوم استان کرمانشاه قرار دارد و با توجه به هدفمندی یارانه‌ها 50 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی شده است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول