اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش کنترل کیفیت آب

شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی موفق به کسب رتبه دوم شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از کسب رتبه دوم این شرکت در بخش کنترل کیفیت آب خبر داد.

شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی موفق به کسب رتبه دوم شد

عبدالرضا خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس ارزیابی به عمل آمده از سوی معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی رتبه دوم در بخش کنترل کیفیت آب را در سال گذشته کسب کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس این ارزیابی که هر ساله در راستای حفظ و بهبود کیفیت آب در شهرهای زیر پوشش انجام می‌شود شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری گروه "ب" در سال 1390 موفق به کسب رتبه دوم در بخش کنترل کیفیت آب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به کسب این موفقیت توسط شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در راستای کنترل کیفیت آب شرب شهرهای استان مرکزی اقدامات مؤثری را به انجام رسانده است.

خلیلی ضمن اشاره به انجام مستمر آزمون‌های میکروبی و شیمیایی بر روی منابع، مخازن و شبکه‌های توزیع آب استان اظهار داشت: خوشبختانه آزمایشات صورت گرفته نشان از سلامت آب شرب در شهرهای استان مرکزی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از تغییر کیفیت آب به طور مستمر کلیه مخازن ذخیره و شبکه‌های توزیع آب استان بر اساس برنامه زمان‌بندی شستشو و گندزدایی می‌شوند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول