اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در خراسان‌جنوبی محقق شد

تبادل موافقت‌نامه‌‌های برنامه‌ای طرح‌های عمرانی در بخش آب و فاضلاب

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی گفت: برای نخستین‌بار در خراسان‌جنوبی موافقت‌نامه‌‌های طرح‌های عمرانی در بخش آب و فاضلاب به صورت برنامه‌ای مبادله شد.

تبادل موافقت‌نامه‌‌های برنامه‌ای طرح‌های عمرانی در بخش آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی، صادق یوسفی در این ارتباط اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان با انعقاد تعداد87 موافقت‌نامه استانی و ملی شامل اعتبارات تملک، فاضلاب و مسکن مهر با رقم مصوب 142 میلیون  و 700 هزار ریال در سال مالی 90-91 موفق شد به عنوان نخستین شرکت آبفای شهری نسبت به انعقاد موافقت‌نامه پنج ساله اقدام کند.

وی افزود: با تشکیل واحد کنترل پروژه‌های عمرانی در این شرکت و استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان صنعت آب و فاضلاب در سال جاری به بیش از 57 درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه‌های عمرانی سال 90 دست یافته‌ایم.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های متعدد استاندار اعتبار اختصاص یافته و جذب شده در بخش آب بیش از 97 درصد و در بخش فاضلاب بیش از 79 درصد بوده که نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

یوسفی در ارتباط با مزایای موافقت‌نامه‌های پنج ساله گفت: این موافقت‌نامه‌ها در راستای برنامه‌ها و اهداف برنامه پنج‌ساله دولت بوده که طی آن اعتبار مورد نیاز پروژه‌ها برای تعهدات صورت گرفته هر ساله پس از تصویب کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها و تأیید استانداری قابل توزیع است.

وی ادامه داد: به منظور تأمین اعتبار مورد نیاز شرکت اقداماتی در راستای جذب سرمایه‌گذار برای مشارکت در احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و بهره‌برداری از آن در شهرهای قاین و فردوس انجام شده است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول