اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای همکاری در طرح پزشک خانواده صورت گرفت

عقد قرارداد با 500 پزشک شیرازی

خبرگزاری فارس: 500 پزشک عمومی در شیراز تا پنجم تیر ماه جاری برای همکاری در برنامه پزشک خانواده شهری قرارداد بسته‌اند و در حال ثبت نام از مردم هستند.

عقد قرارداد با 500 پزشک شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری شیراز اظهار داشت: تا پنجم تیر ماه جاری 241 پزشک عمومی مطب‌دار در شیراز برای همکاری در برنامه پزشک خانواده شهری قرارداد بسته‌اند و در مطب‌های خود مشغول ثبت نام از مردم هستند.

حمیدرضا قاسم‌پور افزود: در همین زمان 92 پزشک نیز در بخش دولتی شامل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درمانگاه‌های تامین اجتماعی و ... برای ثبت‌نام از مردم مستقر شده‌اند.

وی ابراز داشت: 57 درمانگاه شبانه‌روزی نیز در شیراز قرارداد بسته‌اند که در هر درمانگاه بین یک تا چهار پزشک خانواده از مردم ثبت نام می‌کنند.

قاسم‌پور بیان کرد: بر اساس این آمارها تا زمان اعلام شده نزدیک به 500 پزشک خانواده در مراکز دولتی، مطب‌ها و درمانگاه‌های خصوصی و دولتی شیراز در حال ثبت‌نام از مردم هستند.

وی گفت: بخش خصوصی، یعنی پزشکان مطب‌دار و درمانگاه‌های خصوصی، در این برنامه همکاری قابل توجهی داشته‌اند به گونه‌ای که حضور آن‌ها با این گستردگی برایمان قابل پیش‌بینی نبود.

قاسم پور افزود: با وجود اینکه اطلاع رسانی به متخصصان، تازه آغاز شده است علاوه بر پزشکان عمومی که همکاری قابل توجهی داشته‌اند، بیش از 50 متخصص نیز در شیراز برای همکاری قرارداد بسته‌اند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول