اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان:

بیداری‌ اسلامی در کشورهای‌ اسلامی ثمره فرهنگ ‌شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان بیداری ‌اسلامی در کشور مصر و دیگر کشورهای‌ اسلامی و بلایی که بر سر حاکمان آنان آمده را ناشی از فرهنگ ‌شهدا دانست.

بیداری‌ اسلامی در کشورهای‌ اسلامی ثمره فرهنگ ‌شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی پیش از ظهر امروز در مراسم ‌غبارروبی گلزار‌ شهدای لردگان که به مناسبت هفته قوه ‌قضائیه برگزار شده بود، اظهار داشت: ماندگاری فرهنگ، انقلاب ‌اسلامی و نظام‌ ما از فرهنگ، تفکر و راهی است که امام ‌حسین‌(ع) به ما یاد‌ داده است.

وی به شکست‌ناپذیر بودن راه امام ‌حسین‌(ع) تاکید کرد و افزود: انتظار از ما مسئولان و جوانان ‌انقلابی و مومن این است که راه و روش و منش امام‌ حسین‌(ع) را ادامه بدهیم، چرا که راهی که امام ‌حسین(ع) به شیعیان نشان داده راهی شکست‌ناپذیر است. 

اسحاقی گفت: انتظاری که شهدا از ما به عنوان یک انسان‌ شیعه و مسلمان دارند این است که عملگرا باشیم و با رفتارمان راه آنان را ادامه‌ دهیم.

فرمانده ناحیه‌ مقاومت ‌بسیج لردگان افزود: شهید زین‌الدین در جنگ و به خاطر تاکید‌ امام بر حفظ جزیره مجنون و برای اینکه حتی برای لحظه‌ای از مسئولیتش غافل نشود حاضر نبود به عکس‌ دختر خردسالش که در جیب داشت نگاه بیندازد چرا که معتقد بود ممکن است با نگاه به عکس ‌دخترش مهر‌ فرزندی بر او غلبه ‌کند و مانع توجه ‌کامل او به مسائل جنگ شود.

اسحاقی در ادامه گفت: شهید‌ بهشتی با مظلومیت زندگی کرد و طبع‌ بلند وی دشمنان و منافقان را آرام نگذاشت تا سرانجام با شهادت، نامش را برای همیشه در تاریخ علمای بی‌رقیب جهان ثبت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان افزود: دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب از هر طریق ممکن قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند که به لطف خداوند در تمام مراحل با شکست مواجه شدند و ذلت و خواری را برای خود خریدند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول