اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت‌مدیره انجمن مدیران صنایع سمنان مطرح کرد

60 درصد تولیدکنندگان با تأمین اجتماعی مشکل دارند/ 95 درصد با بانک‏‌ها

خبرگزاری فارس: عضو هیئت‌مدیره انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: 60 درصد واحدهای تولیدی این استان با تأمین اجتماعی مشکل دارند و این معضل در ارتباط با بانک‏‌ها به 95 درصد می‏‌رسد.

60 درصد تولیدکنندگان با تأمین اجتماعی مشکل دارند/ 95 درصد با بانک‏‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن عصارحسینی عصر امروز در نشست هم‏‌اندیشی نمایندگان و مدیران واحدهای تولیدی استان سمنان با علی‏رضا خسروی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات انجمن مدیران صنایع این استان، در این زمینه اظهار داشت: امروز دور هم جمع شده‏‌ایم تا بدانیم که نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به مجموعه اقتصادی که 27 درصد مجموع تولید ناخالص ملی بر دوش آن است، چه دیدگاهی دارد و براساس چه راهبردی در مرکز تدوین قوانین یعنی مجلس حرکت می‏‌کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات، هنگام تدوین قوانین و آیین‏‌نامه‏‌ها و دستورالعمل‏‌های اجرایی آن در مجلس شورای اسلامی و دولت به وجود می‏‌آید و به یک عارضه عمومی در سطح جامعه تبدیل می‏‌شود.

عضو هیئت‌مدیره انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: صاحبان صنایع استان سمنان هرگز از نمایندگان مجلس نمی‏‌خواهند که مشکلات روز واحدهای تولیدی را در ارتباط با نهادهای دولتی حل و فصل کنند، اما باید بستر و فضایی در این بخش ایجاد شود که اجازه رشد مشکلات به صورت ناخواسته داده نشود.

عصارحسینی تصریح کرد: 600 واحد تولیدی زیرمجموعه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان سمنان و 400 واحد زیرپوشش انجمن مدیران صنایع این استان هستند.

این مدیر بخش تولید بیان کرد: 60 درصد واحدهای تولیدی و اشتغال‏زای استان سمنان در زمینه امور تأمین اجتماعی مشکل دارند.

عصارحسینی گفت: 95 درصد واحدهای صنعتی و معدنی موجود از نظر امور بانکی و دریافت تسهیلات با مشکلاتی مواجه هستند.

وی ادامه داد: وقتی مشکلات به حجم انبوهی می‏‌رسد، مشخص است که مسائل مربوط به تنها یک واحد تولیدی نیست، بلکه بین اکثر تولیدکنندگان دیده می‏‌شود و نوعی عمومیت دارد و این مشکلات باید بررسی و رفع شود.

عضو هیئت‌مدیره انجمن مدیران صنایع استان سمنان اضافه کرد: باید در نشست‏‌های تخصصی و کارشناسی با حضور نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، راجع به امور کلان و کلی بخش صنعت و معدن صحبت شود و به رفع مشکلات تولیدکنندگان بیشتر بپردازیم.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول