اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کمیته امداد قزوین:

عملکرد کمیته امداد قزوین در جمع‌آوری زکات بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: استان قزوین نسبت به ظرفیتش در جمع‌آوری زکات در کشور رتبه نخست را کسب کرده که از این حیث بی‌نظیر است.

عملکرد کمیته امداد قزوین در جمع‌آوری زکات بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش زکات و مسجد‌محوری با حضور هدایت‌الله صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام محمود گروسی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان قزوین، ناطق معین‌الدین رئیس تعاونی روستایی قزوین و هیئت‌مدیره تعاونی روستاها در اداره ‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.

هدایت‌الله صفری در این همایش اظهار کرد: هدف اصلی کمیته امداد استقلال، خود‌کفایی و خود‌اکتفایی است تا بتوانیم عزت‌نفس و کرامت انسانی را در خانواده‌های نیازمند احیا کنیم.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به نسبت شهرنشینان به روستاییان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نسبت شهرنشینان به روستاییان بیشتر است، اما هدف اصلی کمیته امداد روستاییان محروم استان قزوین است.

صفری با بیان میزان زکات استان قزوین تصریح کرد: میزان زکات جمع‌آوری شده در استان قزوین در سال گذشته پنج میلیارد و 410 میلیون تومان است که این میزان با توجه به ظرفیت استان قزوین در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین پیرامون تفاهم‌نامه با تعاونی روستایی عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته امداد و تعاونی روستایی برای همکاری بیشتر د‌ر همه زمینه‌ها به امضا رسیده است.

وی ادامه داد‌: د‌ر هر شهرستان یک مرکز کمیته امداد وجود دارد که با جدیت تمام به کار خود ادامه می‌دهند.

صفری از مردم در‌خواست کرد: با کمیته امداد ارتباط بیشتری داشته باشند، فطریه‌های خود را به کمیته امداد تحویل دهند.

وی در خاتمه گفت: تمام مبالغ دریافتی مردم یک منطقه در همان منطقه هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول