اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی قزوین:

پرداخت زکات بیمه‌کننده بخش کشاورزی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین پرداخت زکات را یکی از روش‌های بیمه برای بخش کشاورزی عنوان کرد.

پرداخت زکات بیمه‌کننده بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمود گروسی ظهر امروز در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهدای جهاد کشاورزی برگزار شد، فعالیت‌های کشاورزی را در راستای شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: تحقق این هدف بسیار ارزشمند با صنعت کشاورزی قوی محقق می‌شود.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی به فرمان امام خمینی (ره) ایجاد شده و در ابتدا با نام جهاد سازندگی فعالیت می‌کرد و خدمات فراوانی را چه در بخش کشاورزی و چه در بخش راه‌سازی و پل‌سازی به مردم کشور ارائه کرده است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر مأموریت جهاد کشاورزی کاملا تخصصی شده و تأمین غذایی جامعه اسلامی از مهم‌ترین وظایف این نهاد ارزشمند است.

گروسی ادامه داد: مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در راستای تأمین غذایی جامعه اسلامی در حرکت است و تاکنون مسئولان این سازمان زحمات زیادی در این زمینه کشیده و کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی در قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار افزود: خداوند متعال خورشید، آب و خاک را که لازمه تولید در کشاورزی است را به ما عنایت کرده و باید شکر این نعمت را به جا بیاوریم.

این مسئول ادامه داد: آیت‌الله مشکینی همیشه می‌گفت اعتقاد کشاورزان به خداوند متعال بیشتر است و کشاورزان روزی خود را از خداوند متعال طلب می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: ما باید شاکر امام راحل (ره) باشیم، چرا که صنعت کشاورزی پس از فرمان ایشان در جامعه به رشد و بالندگی رسید.

کشاورزی از مهم‌ترین شاخص‌های تعیین رشد اقتصادی است

وی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های تعیین رشد اقتصادی هر کشور را فعالیت‌های کشاورزی آن کشور دانست و گفت: لازم است در بخش کشاورزی از تکنولوژی روز استفاده شود.

این مسئول افزود: امروز کشاورزی سنتی امنیت غذایی جامعه اسلامی را فراهم نمی‌آورد و مدرنیزه کردن کشاورزی باید خیلی سریع در کشور گسترش پیدا کند.

گروسی ابراز کرد: آبیاری تحت فشار از روش‌های افزایش تولید در بخش کشاورزی است و این مهم مورد توجه فعالان عرصه کشاورزی در استان قزوین قرار گرفته و روز‌به‌روز در حال گسترش است.

وی بهره‌گیری از علم روز را سبب تأمین امنیت غذایی برشمرد و یادآور شد: امنیت غذایی بسیار اهمیت دارد، اما امنیت غذایی باید در راستای سلامت غذایی صورت بگیرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول