اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

یادواره شهدای بخش مرکزی تهران برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران از برگزاری آیین یادواره شهدای بخش مرکزی تهران با برنامه‏ریزی‏های انجام شده در سال جاری خبر داد.

یادواره شهدای بخش مرکزی تهران برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، امیر مرادی پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت مقام شامخ جانبازان، پاسداران و خانواده معزز شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، بخشدار مرکزی تهران، شهردار بومهن و جمعی دیگر از مسئولان در بومهن برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم مانند سال‏های گذشته در محله "ده بومهن" برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی همواره شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند.

مرادی اضافه کرد: آنها با ایثار ارزشمند خود در راستای اعتلای ارزش‏های ناب اسلامی و حفظ و صیانت از مرزهای جغرافیایی کشور نزد خداوند متعال جایگاهی والا کسب کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران افزود: شهیدان اسلام نیازی به برپایی یادواره‏های شهدا ندارند، اما ما برای یادآوری و تذکر دینی که جانبازان، ایثارگران، شهدا و خانواده‏های این عزیزان بر دوش ما دارند، باید آیین‏هایی از این دست را برگزار کنیم و در آن شرکتی گسترده داشته باشیم.

مرادی با اشاره به مصادیق خضوع و خشوع خانواده شهدا خاطرنشان کرد: در دوره‏ای که راهی شدن به سوی جبهه‏های حق علیه باطل انگیزه‏ای جز عشق به رهبر، اسلام و وطن را نمی‏شناخت، شهیدان راه رسیدن به ذات اقدس الهی را آموختند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران تصریح کرد: خشوع بی‏حدّ و حصر این عزیزان در بازماندگان بزرگوار آنها نیز جلوه‏گر شده است و همچنان شاهد توقع کم این عزیزان هستیم.

وی اضافه کرد: تاریخ هشت سال دفاع مقدس خود به خوبی شاهد است که در آن دوران خون و عشق و حماسه رزمندگان سلحشور ایران اسلامی چگونه با پرتاب جان گران‏قیمت خود بر روی میادین مین راه دیگر هم‏رزمان خود تا رسیدن به پیروزی نهایی تسهیل می‏کردند.

مرادی افزود: اگر امروز هجمه گسترده استکبار جهانی توان شکست شجره طیبه تناور انقلاب اسلامی را ندارد، باید اسباب آن را در آبیاری نهال نوپای انقلاب توسط خون شهدا جست‏وجو کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول