اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

80 درصد معتادان شناسایی شده قبلاً شاغل بودند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: 80 درصد معتادان شناسایی شده قبلاً شاغل بودند بنابراین لازم است در این زمینه آسیب‌شناسی جدی صورت گیرد.

80 درصد معتادان شناسایی شده قبلاً شاغل بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بهزیستی اردبیل، رویا احمدیان در همایش پیشگیری از اعتیاد شهرستان نمین اظهار داشت: رویکرد سازمان در بحث پیشگیری از اعتیاد از استراتژی دولت‌محور به استراتژی اجتماع‌محور گرایش دارد که در این زمینه با مشارکت مردم و تقویت و فعال کردن انجمن‌های پیشگیری از اعتیاد قابلیت اجرایی خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: سیاست دولت، نظام و همچنین شورای فرهنگ عمومی، پیشگیری از هرگونه آسیب است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان داشت: بحث آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌ها به ویژه فرزندان در خصوص مضرات و عواقب اعتیاد یکی از نکات مهم و اساسی در امر پیشگیری از اعتیاد است که بایستی همه ما با اراده محکم و استوار همچنین عزم عمومی از شیوع آن جلوگیری کنیم.

احمدیان ادامه داد: استفاده از سمن‌ها و انجمن‌های فعال و مردم نهاد، استفاده از روحانیت برای تقویت بعد معنوی، استفاده از اساتید و نخبه‌های منطقه در امر پیشگیری از اعتیاد ضروری به نظر می‌رسد.

این مسئول اظهار داشت: همان اندازه که تکنولوژی پیشرفت کرده است به همان اندازه آموزش خانواده‌ها ابتر باقی مانده، پس لازم است که خانواده را آگاه کنیم و امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنیم چرا که آثار این کاستی‌ها و بی‌توجهی‌ها در آینده نه چندان دور مشاهده خواهد شد که تاثیرات آن خیلی عمیق و کاری خواهد بود.

سید تقی دریتیم فرماندار شهرستان نمین هم در این همایش بیان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شهرستان نمین از حیث آلودگی و گرایش به اعتیاد در رتبه پایین قرار دارد و لازم است تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران با عزم و همت عمومی نسبت به ریشه‌کن کردن اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های ابتلا به آن اقدام کنند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول