اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد آبادان خبر داد

افزایش رشته‌های تخصصی صنعت نفت در دانشگاه آزاد آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد آبادان گفت: پرونده رشته‌های جدید و تخصصی صنعت نفت برای اخذ مجوز به منظور ورود به دانشگاه آزاد آبادان رهسپار تهران شد.

افزایش رشته‌های تخصصی صنعت نفت در دانشگاه آزاد آبادان

عبدالرضا عطاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر بومی‌سازی رشته‌های مختلف برآن شدیم با پیگیری‌های مربوطه مجوز ورود مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های نفت را به دانشگاه آزاد آبادان دریافت کنیم.

وی افزود: توجه به جایگاه والای آبادان از قدیم الایام تا کنون در صنعت نفت و وجود پالایشگاه در منطقه آبادان از الزامات افزایش رشته‌های جدید نفتی به دانشگاه آزاد آبادان است.

رئیس دانشگاه آزاد آبادان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده بین پالایشگاه آبادان و دانشگاه آزاد و نظر به احداث پالایشگاه دوم در آبادان در آینده، در راستای طرح بومی سازی رشته‌های نفتی ، پرونده کسب مجوز این رشته‌ها به تهران فرستاده شد.

وی در خصوص عنوان درسی این رشته‌ها گفت: حفاری نفت و حفاری نقشه کشی نفت از جمله رشته‌های جدید نفتی دانشگاه آزاد آبادان است.

عطاش افزود: توسعه کمی و کیفی دانشگاه در رشته‌های مختلف از اهداف عمده در راستای ارتقای سطح علمی دانشگاه و ایجاد محیط آموزشی بالقوه برای دانشجویان دانشگاه آزاد واحد آبادان است.

وی در پایان گفت: امیدواریم دانشجویان از امکانات و زمینه‌های علمی که برایشان فراهم می‌شود استفاده لازم را داشته باشند و در راستای ارتقای علم و دانش خود هماهنگ با استانداردهای جهانی گام بردارند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول