اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان:

تأمین بودجه بزرگترین مانع استقرار داروخانه هلال احمر در آبادان است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: حل مشکل تامین بودجه برای استقرار داروخانه هلال احمر آبادان، بیماران را برای دریافت داروهای کمیاب راهی مرکز استان نمی‌کند.

تأمین بودجه بزرگترین مانع استقرار داروخانه هلال احمر در آبادان است

قدرت درخشیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بیماران خوزستانی برای تهیه داروهای کمیاب باید مشقت راه و حضور در مرکز استان را به جان بخرند.

وی افزود: شهرستان آبادان با توجه به وسعت و جمعیت ساکن در آن، نسبت به شهرهای دیگر استان خوزستان کمبود داروخانه‌ای که بیماری‌های خاص را پوشش دهد را بسیار احساس می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به مشکلات رفت‌‌ و آمد و هزینه‌های ریالی که در راه تهیه داروها بر بیماران تحمیل می‌شود در نظر داریم این کمبود را در آبادان مرتفع کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مکان هلال احمر آبادان که واقع در منطقه شرکت نفتی بریم واقع شده و با مرکز شهر فاصله زیادی دارد در نظر داریم در صورت امکان جابه‌جایی، این داروخانه را در مناطق مرکزی شهر داشته باشیم.

درخشیده گفت: متأسفانه با توجه به بودجه و امکانات مالی جمعیت هلال احمر و سطح بالای قیمت‌های اماکن استیجاری این مهم تاکنون امکان‌پذیر نشده ‌است.

وی اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام شده بین جمعیت هلال احمر و مسئولان استانی خوزستان به زودی آبادان از داروخانه مستقل هلال احمر در شهر برخوردار می‌شود.

درخشیده در پایان گفت: توجه به مشکلات و کمبود‌های بیماران خاص، از طرف مسئولان شهری و استانی می‌تواند در همراهی آنان برای تحمل مشقات و سختی‌هایی که در راه درمان بیماری خود تحمل می‌کنند نوعی دلگرمی باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول