اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ترکیه برگزار می‌شود

بازی تدارکاتی تراکتورسازی با تیمی از روسیه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از بازی تیمش با دو تیم باشگاهی از کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان در اردوی ترکیه خبر داد.

بازی تدارکاتی تراکتورسازی با تیمی از روسیه

محمدحسین جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم تراکتورسازی امروز برای برپایی یک اردوی 10 روزه برای کسب آمادگی بیشتر عازم استانبول ترکیه شده و از آنجا روانه آنکارا خواهد شد.

وی گفت: تمام بازیکنان در این اردو، تیم تراکتورسازی را همراهی کرده و تنها میلاد فخرالدینی به دلیل مشکلات خروجی‌‌اش با یک روز تاخیر به تیم خواهد پیوست.

پژمان به کادر فنی اضافه شد

جعفری به اضافه شدن علیرضا پژمان به کادر فنی تیم تراکتورسازی اشاره و تصریح کرد: پژمان سابقه مربی‌گری در تیم امید تراکتورسازی را داشته و با این تیم به موفقیت‌های قابل ذکری دست یافته است.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد دو سهمیه باقیمانده این تیم برای جذب بازیکن لیگ برتری گفت: برای جذب  دو بازیکن سهمیه‌ای عجله نداشته و در حال رصد کردن بازیکنان بوده و شاید در طول مسابقات و تا نیم‌فصل اقدام به خرید بازیکن کنیم که البته نظر اول به سرمربی تیم تراکتورسازی تعلق داشته و اگر "اولیویرا" درخواست بازیکنی را کند اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

در لیگ برتر هیچ حریفی راحت نیست

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد قرعه خوب تیم تراکتورسازی در آغاز فصل، گفت: هر چند در ظاهر بازی‌های   هفته‌های نخستین تیم تراکتورسازی راحت به نظر می‌رسد، اما باید یادآوری کنم در لیگ برتر هیچ تیمی راحت نبوده و عدم شناخت از حریفان نیز مزید علت خواهد بود تا برخلاف این ادعا شاهد بازی‌های سختی باشیم.

وی افزود: نتایج هفته‌های اول نباید معیاری برای سنجش تیم‌ها باشد و با گذشت زمان، تیم‌ها چهره واقعی خود را نشان خواهند داد.

جعفری تاکید کرد: تلاش وی و سایر عوامل این باشگاه کسب نتایج مطلوب این تیم در مسابقات فصل آتی و رقابت‌های آسیایی بوده، تا تراکتورسازی با تمام قدرت به مصاف حریفان خود گام گذارد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول