اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویین‌ زهرا:

پیشرفت اسلام در دنیا از برکات ارزشمند وقف است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بویین ‌زهرا گفت: احیای توسعه و پیشرفت اسلام در دنیا از آثار و فواید بسیار ارزشمند وقف در جامعه اسلامی است.

پیشرفت اسلام در دنیا از برکات ارزشمند وقف است

حجت‌الاسلام رضا کریمی ظهر امروز در حاشیه برپایی همایش فرهنگ اسلامی در بویین‌ زهرا در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: دین مبین اسلام به همه مسلمانان فرمان داده که روحیه بینشی و تقوا را برای دستیابی به سعادت و رستگاری فراهم کرده و سبب اقتدار نظام اسلامی شوید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین‌ زهرا افزود: امیدواریم که با الگوگیری جوانان از فرهنگ و عترت اهل بیت زمینه برای تحقق جامعه‌ای آرمانی و ولایی مهیا شده و دشمنان نیز خوار و ذلیل شوند.

وی با بیان اینکه وقف صدقه‌ای جاری برای نظام اسلامی است، تصریح کرد: در قرآن کریم آمده که مسلمانان باید با اتحاد و برادری زمینه اقتدار اسلام را در جهان فراهم کرده و سبب شکست کفار شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه وقف آثار و برکت فروانی را بر وضع معیشتی و اقتصادی جامعه دارد، عنوان کرد: یکی از برکات بسیار شاخص وقف این است که مقدمات توسعه و پیشرفت اسلامی را در سراسر جامعه مهیا کرده و موجب توانمندی اقتصادی مسلمانان در برابر حکومت‌ها و ملت‌های دیگر در جهان می‌شود.

کریمی نقش رسانه‌ها در اشاعه و همچنین گسترش این فرهنگ ناب و ارزشمند را بسیار مهم و حیاتی عنوان و بیان کرد: وظیفه رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغی در سراسر کشور این است که با توجه دائم و همیشگی به این موضوع بسیار مهم زمینه ساز‌ آگاهی و اطلاع هر‌چه بیشتر مردم از برکات و آثار مادی و معنوی این امر خیر و نیک شده و سبب توسعه در جامعه شوند.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار همواره شیعیان را به برادری و صدقه مال دعوت می‌کردند، افزود: به هر میزان که مسلمانان نسبت به دیگری احساس مهربانی و دلسوزی بیشتری داشته باشند، به همان میزان هم مبانی اعتقادی و ارزشی در جامعه پررنگ و با ارزش می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین ‌زهرا در خاتمه با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در این اداره در طول سال گذشته خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و دغدغه بیشتر مسئولان عرصه برای اقتدار و عزت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شده و دشمنان خار و ذلیل شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول