اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی آموزشگاه‌های خراسان رضوی:

47 پایگاه قامتی برای رشد نوجوانان در خراسان رضوی احداث شده است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی آموزشگاه‌های خراسان رضوی گفت: 47 پایگاه قامتی در خراسان رضوی با تجهیزات پیشرفته در خدمت نوجوانان است.

47 پایگاه قامتی برای رشد نوجوانان در خراسان رضوی احداث شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباسعلی میرسیستانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جوامع امروز یکی از مشکلات بزرگ فقر حرکتی است و جوامعی که فعالیت‌های بدنی کمتری دارند ،مشکلات قامتی در بین آنها بیشتر دیده می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی آموزشگاه‌های خراسان رضوی گفت: با اعتبارات ویژه‌ای که برای تربیت بدنی در نظر گرفته شده، بیش از 300درصد پیشرفت در همه بخش‌های تربیت بدنی خراسان رضوی داشته‌ایم. 

میرسیستانی با اشاره به اعطای اعتبارات عمرانی به خراسان رضوی افزود:  توجه ویژه‌ای برای نخستین‌بار در سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی برای بحث ورزش دانش‌آموزی شد که سبب به وجود آمدن فضاهای ورزشی بسیاری در خراسان رضوی می‌شود. ساخت 30استخر برای شهرستانهای خراسان رضوی یکی از مصوبات رئیس جمهوری در سفر استانی اخیربوده است.

میرسیستانی در ادامه تصریح کرد: سال آینده برای مقطع پنجم ابتدایی تنیس روی میز و برای ششم ابتدایی دومیدانی در نظر گرفته‌ایم تا این فضا فرصتی را برای دانش آموز ایجاد کند تا از ورزش تک‌رشته‌ای جدا و استعدادهای خود را در زمینه‌های دیگر ورزشی بیابند.

معاون تربیت‌بدنی آموزشگاه‌های خراسان رضوی درباره مسابقات ورزشی افزود: برای اولین بار دو تحول جدید کارت تغذیه هوشمند برای دانش آموزان و ملاحظه  برنامه افتتاحیه به صورت Ippt  بر روی سایت وزارت آموزش و پرورش را در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول