اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی گذشته اختصاص یافت

4 میلیارد تومان اعتبار ورزش دانش‌آموزی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی مدارس استان اصفهان گفت: سال تحصیلی گذشته اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت و ساز‌های مورد نیاز در زمینه تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان حدود 4 میلیارد تومان بوده است.

4 میلیارد تومان اعتبار ورزش دانش‌آموزی اصفهان

حسین ابوالحسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در زمینه تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی با کمبود اعتبار مواجه است، اظهار کرد: ارتقا و توسعه ورزش دانش‌آموزی برای دست‌یابی به ورزش قهرمانی و تربیت قهرمانان ملی به افزایش اعتبارات در زمینه ورزش دانش‌آموزان نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش استان در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در زمینه تربیت‌بدنی بهینه است، اضافه کرد: اگر چه آموزش و پرورش از امکانات موجود در راستای توسعه ورزش دانش‌آموزی استفاده می‌کند اما در حال حاضر اعتبارات موجود در بخش تربیت‌بدنی بسیار محدود است.

رئیس اداره تربیت‌بدنی مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه توسعه ورزش دانش‌آموزی افزایش اعتبارات موجود در این بخش را می‌طلبد، تصریح کرد: به هر میزانی که اعتبار به تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اختصاص یابد استان این اعتبارات را حداقل به دو برابر افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اعتبارات موجود در زمینه ورزش دانش‌آموزی ادامه داد: سال تحصیلی گذشته اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت و ساز‌های مورد نیاز تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان حدود 4 میلیارد تومان بوده است.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه تمام این اعتبارات تخصیص نیافته است، تاکید کرد: اما از حدود 4 میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای ساخت و ساز‌های آموزش و پرورش در زمینه تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی تنها 64 درصد آن معادل حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

وی افزود: در صورت وجود اعتبارات کافی برای تربیت‌بدنی، آموزش و پرورش استان طرح‌های بسیار ویژه‌ای را برای توسعه  ورزش دانش‌آموزی در نظر دارد و هم‌چنین پیش‌بینی‌های بسیار مناسبی برای توسعه ورزش بانوان صورت گرفته است، اما تمام این طرح‌ها به اعتبارات کافی نیاز دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول