اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف آمل:

طرح نشاط معنوی در 10 بقعه متبرکه آمل اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: طرح تابستانه نشاط معنوی در 10 بقعه متبرکه شهرستان آمل آغاز شد.

طرح نشاط معنوی در 10 بقعه متبرکه آمل اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام حسین مهدیان ظهر امروز در آغاز طرح تابستانه نشاط معنوی در آستانه مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل اظهار داشت: در تابستان امسال 10 امامزاده و بقعه متبرکه برای این طرح در نظر گرفته شده است، همچنین این تعداد در سال گذشته 9 پایگاه بود.

مهدیان با اشاره به اماکن برگزاری این طرح در آمل بیان کرد: امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده ابراهیم(ع)، بقعه متبرکه حضرت خضر، امامزاده جعفر موسی، امامزاده محمدطاهر روستای مطهر، بقعه دروش اسماعیل روستای کمانگرکلا، امامزاده شاهزید، ابوالفضلی اوجی‌آباد و امامزاده قاسم چاکسر و تکیه ابوالفضلی اسک میزبان نونهالان و نوجوانان در قالب طرح نشاط معنوی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه  این طرح به دلیل اهمیت تربیت فرزندان در خانواده و برای غنی‌اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان در تابستان صورت گرفته، یادآور شد: این طرح سومین سال خود را سپری می‌کند و امیدوار است بتواند بخشی از فضای علم‌آموزی را به بقاع متبرکه و فضای معنوی آن مرتبط کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با بیان اینکه اهمیت تربیت فرزند امروز در جامعه از مسائل مهم و حیاتی است، متذکر شد: در جامعه امروز باید برای تک تک برنامه‌هایی که برای فرزندانمان تدارک دیده‌ایم نظارت داشته باشیم تا برخی برنامه‌ها در آینده این نسل تاثیری منفی نداشته باشد.

مهدیان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه بهترین فضا برای علم‌آموزی است، اذعان داشت: در دنیایی که دشمن هزینه‌های زیادی برای خارج کردن فرزندان ایران اسلامی از مسیر درست انجام می‌دهد نشان می‌دهد باید نهایت مراقبت را در این زمینه به عمل آورد.

انتهای‌ پپام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول