اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

تعمیق فرهنگ دینی مهم‌ترین فعالیت ستاد اوقات فراغت اصفهان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: مهم‌ترین فعالیت اوقات فراغت در سال جاری بر مبنای گسترش و تعمیق فرهنگ دینی و قرآنی است.

تعمیق فرهنگ دینی مهم‌ترین فعالیت ستاد اوقات فراغت اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه ستاد اوقات فراغت استان با بیان اینکه تا پیش از دولت دهم جهت‌گیری برنامه‌‌های فرهنگی در زمینه فعالیت‌های قرآنی و دینی پاسخ‌گوی نیاز جامعه نبود، تصریح کرد: به تازگی برنامه‌هایی را در رأس امور قرار داده‌ایم تا بتوانیم آموزه‌های دینی را در قالب برنامه‌های فرهنگی بگنجانیم.

وی با اشاره به فعالیت‌‌های برنامه‌ریزی شده برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان اصفهان در تابستان جاری اظهار کرد: مهم‌ترین فعالیت اوقات فراغت در سال جاری بر مبنای گسترش و تعمیق فرهنگ دینی و قرآنی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان افزود: تبدیل مساجد و امام‌زاده‌ها به مراکز تفریحی و فرهنگی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ستاد اوقات فراغت استان اصفهان در سال جاری است.

وی اضافه کرد: با توجه به اختصاص بودجه‌های مورد نیاز برای تجهیز مساجد و امام‌زاده‌ها به امکانات فرهنگی و ورزشی اقدامات جدی صورت گرفته است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در سال گذشته فعالیت‌های نرم‌افزاری قابل توجهی در مساجد و امام‌زاده‌های استان صورت گرفته است، یادآور شد: عمق فعالیت‌های انجام شده در اماکن مذهبی استان با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های فعال در حوزه اوقات فراغت را بزرگ‌ترین چالش این حوزه در استان اصفهان عنوان کرد و افزود: بخش‌های فرهنگی همه دستگاه‌ها باید نگاه هم‌افزایی نسبت به فعالیت‌های دیگر دستگاه‌ها در زمینه اوقات فراغت داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: عدم اطلاع‌رسانی کافی در زمینه برنامه‌های اوقات فراغت از دیگر چالش‌های بزرگ این ستاد در استان اصفهان است.

وی توجه ویژه به توانمندسازی گروه‌های هدف در حوزه‌ مهارت‌های زندگی اجتماعی را از برنامه‌های مهم ستاد اوقات فراغت استان برشمرد و ادامه داد: به منظور تربیت فرزندان در خانواده‌ها و حضور خانوادگی در برنامه‌های اوقات فراغت استان، لازم است برنامه‌ریزی برای فعالیت‌ها بر مبنای خانواده‌محوری صورت گیرد.

اسماعیلی مطابقت فعالیت‌های آموزشی ستاد اوقات فراغت استان اصفهان با شعار حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را از دیگر اولویت‌های برنامه‌های این ستاد در تابستان 91 اعلام کرد و گفت: شناخت و دفع آسیب‌های فضای مجازی مورد توجه ویژه ستاد اوقات فراغت استان در سال جاری قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول