اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر تأکید کرد

لزوم پرهیز از موازی‌کاری در برنامه‌‌های اوقات فراغت جوانان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر بر برگزاری با کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در ملایر و دوری از موازی‌کاری تأکید کرد.

لزوم پرهیز از موازی‌کاری در برنامه‌‌های اوقات فراغت جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی صبح امروز در ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان ملایر، این شهرستان را شهرستانی جوان خواند و اظهار داشت: با وجود جوانان پویا، بانشاط و با استعداد در ملایر می‌طلبد برنامه‌ریزی درست و باکیفیتی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهر انجام گیرد.

وی با تأکید به مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: تسهیلات تابستانی باید هر چه زودتر فراهم شود و تا هفته آینده برنامه‌های اوقات فراغت و تسهیلات تابستان به فرمانداری ملایر ارسال شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: از جمعیت بیش از یک‌میلیون و 700 هزار نفری استان همدان، 313 هزار و 523 نفر زن و 313 هزار و 919 نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: در این میان جمعیت جوان شهرستان ملایر 107 هزار و 189 نفر است که از این تعداد 53 هزار و 607 نفر پسر و 53 هزار و 582 نفر دختر بوده که بین گروه سنی 14 تا 29 سال قرار دارند.

حسینی ادامه داد: همچنین 14 هزار و 706 نفر دانش‌آموزان مقطع سوم متوسطه و پیش‌ دانشگاهی هستند که دستگاه‌های اجرایی مکلف به فراهم کردن اوقات فراغت آنان بوده و باید از موازی‌کاری در این زمینه بپرهیزند.

وی بر آمادگی کامل ادارات و نهادها و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای پذیرایی از مسافران تابستان به ملایر تأکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید نسبت به نصب بنر خوشامدگویی در ورودی‌های شهر، جایگاه‌های سی ان جی، مراکز بهداشتی و درمانی، پذیرش غیر فرهنگیان در ستاد اسکان، معرفی مراکز اسکان در ورودی‌های شهر، نظارت بر نرخ کرایه‌ها، رنگ‌آمیزی جداول و فعال بودن امداد خودرو در مسیرها و آمادگی پارک‌ها اقدامات لازم را اعمال کنند.

حسینی در ادامه اظهار داشت: به دنبال این امر هستیم که علاوه بر قطار ملایر ـ مشهد، قطار ملایر - تهران در ایام تابستان نیز فعال شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر نیز از آمادگی کامل همه اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری ملایر برای پذیرایی از مسافران در ایام تابستان خبر داد.

محمدرضا بشری از آمادگی پنج دفتر خدماتی و مسافرتی در ایام تابستان برای خدمات‌دهی به مسافران در ملایر خبر داد و افزود: پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و یک سفره‌خانه سنتی نیز در ملایر فعال است که بازدیدها از این مراکز انجام شده و نرخ‌ها نیز مانند سال گذشته بوده و افزایشی نداشته است.

رئیس سازمان حمل و نقل و پایانه‌های ملایر از آمادگی 90 دستگاه اتوبوس در ایام تابستان برای سرویس‌دهی به مسافران خبر داد.

سید اسماعیل صفوی‌زاده گفت: چهار دستگاه اتوبوس" وی.آی.پی" نیز در ایام تابستان کار خدمات‌دهی به مسافران را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول