اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آبادان خبر داد

ثبت‌نام بیش از 12 هزار آبادانی در طرح اوقات فراغت سپاه آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه آبادان گفت: بیش از 12 هزار نفر از نوجوانان و جوانان آبادانی در طرح اوقات فراغت سپاه آبادان ثبت نام کردند.

ثبت‌نام بیش از 12 هزار آبادانی در طرح اوقات فراغت سپاه آبادان

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای طرح پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، سپاه آبادان با برگزاری اردو‌های جهادی و ساخت اماکن ورزشی در این راستا همگام با اداره‌‌های مربوطه گام برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی یک، 10 و 15 روزه خواهران و برادران به روستا‌ها برای آموزش بهداشت، پیشگیری از اعتیاد، آموزش جمع‌آوری محصولات کشاورزی و کمک به کشاورزان در برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری سپاه آبادان است.

فرمانده سپاه آبادان ادامه داد: در این گروه‌های جهادی اعزام نیروهای سازندگی در برنامه کاری یک روزه برای نوسازی پنج مدرسه در شهر آبادان و سه مدرسه اروندکنار، گروه‌های جهادی 15روزه به منازل مسکونی مستضعفین به ویژه روستای نوآباد که مسئولان باید توجه خاصی به این روستا داشته باشند از دیگر اقدامات سپاه است.

وی افزود: ساخت‌و ساز سالن‌ ورزشی 400 متری منیوحی و ابوشانک و 1000متری آبادان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و ارتقای سطح سلامتی در جامعه جزو دیگر برنامه‌های ما است.

عساکره با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سپاه در سه ماه گذشته در آبادان تصریح کرد: در ایام تعطیل اول سال جاری میزبان کاروان‌های راهیان نور به اماکن مقدس آبادان در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بودیم که در این میان ضمن کار‌های فرهنگی برقراری امنیت برای رفاه بیشتر مهمانان را با همکاری ارگان‌های مربوطه بر عهده داشتیم.

وی اضافه کرد: در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان با برقراری امنیت در نیمی از صندوق‌های رأی‌گیری برای دعوت مردم به پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری شهروندان اقدامات لازم با کمک نیرو‌های زبده در ماه‌های گذشته انجام شد.

فرمانده سپاه آبادان ادامه داد: اعزام کاروان‌های زائران به مناطق جنگی غرب کشور برای زیارت اماکن مقدس این مناطق از دیگر برنامه‌های گذشته سپاه آبادان است.

عساکره در پایان گفت: برگزاری کنگره شهدای خرمشهر در 10 شب متوالی، برنامه فرهنگی بود که با استقبال بی‌نظیری روبرو شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول