اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی گیلان خبر داد

جذب 35 نفر در پزشکی قانونی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی گیلان از جبران کمبود نیروی این نهاد خبر داد و گفت: امسال 35 نفر جذب پزشکی قانونی استان می‌شوند.

جذب 35 نفر در پزشکی قانونی گیلان

فریبرز آیتی‌فیروزآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تجهیز پزشکی قانونی استان به سیستم بایگانی مکانیزه اظهار کرد: قبل از پایان تابستان امسال 6 مرکز پزشکی قانونی به سیستم مکانیزه مجهز می‌شوند که تحول بزرگی است.

وی، درباره وضعیت سالن تشریح پزشکی قانونی استان تصریح کرد: عملیات اجرایی سالن تشریح و آزمایشگاه پزشکی قانونی آغاز شده و تجهیزات صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه آزمایشگاه DNA پزشکی قانونی گیلان تا پایان تیر جاری آغاز می‌شود.

وی، میزان اعتبار اولیه این پروژه آزمایشگاهی را 700 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: این آزمایشگاه در فضای 980 متر ساخته می‌شود و گیلان قطب ایجاد نخستین آزمایشگاه DNA گیلان در نظر گرفته شده است.

فیروزآبادی، سالن تشریح و آزمایشگاه عمومی پزشکی قانونی را جزو پروژه‌های ملی عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها 6 میلیارد تومان اعتبار دارند و نخستین سالن تشریح مکانیزه استان است که ساخته می‌شود.

وی، عملیات اجرایی ساخت سالن تشریح شهرستان‌های انزلی، صومعه‌سرا و رودبار را در دست اجرا عنوان کرد و متذکر شد: عملیات احداث این سالن‌ها هنوز به پایان نرسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی گیلان، از تامین 30 درصد کمبود نیروی انسانی با برگزاری آزمون‌های استخدامی در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری استانداری گیلان دو دوره آزمون استخدامی در نیمه دوم سال گذشته برگزار شد و در این آزمون‌ها حدود 46 پست گذاشته شد که امسال 35 نفر جذب می‌شوند.

وی درباره تهیه خودروی صحنه، بیان کرد: اعتبارات 6 دستگاه خودروی صحنه در نظر گرفته شده و اخذ مجوز در حال پیگیری است و تا پایان سال مالی این کار انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول