اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی

ساختمان پزشکی قانونی گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی ساختمان تشریح پزشکی قانونی گچساران در مجتمع ادارات این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساختمان پزشکی قانونی گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ساختمان پزشکی قانونی گچساران امروز و با حضور مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولان محلی و در سومین روز از هفته قوه قضائیه افتتاح شد.

فرماندار گچساران در این آئین اظهار کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای قوه قضاییه در گچساران است.

سید اکبر علیزاده ابراز داشت: شهید بهشتی بنیانگذار دستگاه قضا بوده که عملکرد ایشان به عنوان الگو باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جنایت هولناک بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان یکی از بزرگترین و ددمنشانه‌ترین توطئه‌های منافقان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

علیزاده با بیان اینکه دستگاه قضایی در زمینه جلب اعتماد عمومی نقش مهم و مؤثری دارد افزود: رسیدگی به مشکلات، قضاوت‌های عادلانه و دفاع از حقوق اقشار مختلف مردم از مسئولیت‌های مهم قوه قضائیه و قضات است.

وی با اشاره به لزوم توسعه و گسترش و تقویت ساختمان‌های مرتبط با دستگاه قضائی، احداث ساختمان برای پزشکی قانونی را یکی از نیازهای مهم گچساران عنوان کرد.

فرماندار گچساران احداث ساختمان پزشکی قانونی را از مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و بیان داشت: انجام امور پزشکی، کارشناسی‌های بالینی، انجام امور تشخیصی و آزمایشگاهی، پاسخ به استعلام مراکز و نهادهای دولتی نیازمند نظرات کارشناسی پزشکی قانونی از جمله فعالیت‌های قابل انجام در این مرکز است.

علیزاده با اشاره به هزینه 8 میلیارد و 51 میلیون ریالی احداث ساختمان پزشکی قانونی گچساران یادآور شد: این ساختمان در زمینی به مساحت 750 متر و زیربنای حدود 670 متر مربع احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حدود 350 میلیون ریال نیز برای تجهیز و خرید امکانات مورد نیاز این مرکز هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول