اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای آگاهی جامعه

نمایشگاه مواد مخدر در بم برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه مواد مخدر با هدف ارتقای سطح آگاهی عموم جامعه از مضرات استفاده از مواد مخدر در بم برپا شد.

نمایشگاه مواد مخدر در بم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان نمایشگاه مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در بم گشایش یافت.

محمد رادفر معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی بم و مسئول برپایی این نمایشگاه در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی همه اقشار جامعه با مضرات استفاده از انواع مواد مخدر برپا شده و کارشناسان در زمینه‌های مختلف پیشگیری و درمان به مراجعان مشاوره می‌دهند.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته و با همکاری ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نیروی انتظامی شهرستان برگزار می‌شود و بازدید برای عموم آزاد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی بم خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 10 غرفه در زمینه‌های آشنایی و معرفی انواع مواد مخدر و روش‌های پیشگیری درمان و غرفه معتادان گمنام دایر است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول