اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب روستایی شوشتر اعلام کرد

مخالفت روستاییان شوشتر با اصلاح تجهیزات آبرسانی

خبرگزاری فارس: مدیر آب روستایی شوشتر گفت: برخی از ساکنان روستاهای شوشتر که از شبکه آب حیات استفاده می‌کنند در برابر اصلاح تجهیزات آب روستایی مقاومت می‌کنند.

مخالفت روستاییان شوشتر با اصلاح تجهیزات آبرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیاوش مددی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال91 اظهار داشت: در برخی از روستاهای شهرستان شوشتر که ساکنان سال‌هاست از آب حیات استفاده می‌کنند اداره آبفا روستایی در حال اصلاح شبکه و تجهیزات است اما روستاییان مخالفت کرده و مانع این اصلاحات می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اصلاحات شبکه در راستای ارتقای سطح بهداشت آب است، افزود: روستاییان شهرستان شوشتر از آبی استفاده می‌کنند که اصطلاحا آب خام نام‌ دارد و اصلا گندزدایی و ضدعفونی نشده حتی کلرزنی هم نمی‌شود و استفاده از این آب ممکن است در آینده مشکل آفرین شود.

مدیر آب روستایی شوشتر با اشاره به اینکه جلساتی با ساکنان روستاها برگزار شده است، تأکید کرد: جلسات متعددی در این باره گرفته شده است اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم حتی اعضای شوراها و دهیاران این روستاها حاضر به شرکت در جلسه هماهنگی استانی نشده‌اند.

مددی گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا برای رفع مشکلات هیچ همکاری نمی‌کنند و تنها با ساکنان روستا همگام شده‌اند.

مدیر آب روستایی شوشتر تأکید کرد: مشکلات موجود در روستاها بهتر است از راه مسالمت‌آمیز برطرف شود و بهتر آن است که مرکز بهداشت شوشتر زیان‌های استفاده از آب بدون کلر را به ساکنان روستاها گوشزد کند.

حل مشکل آب روستاها و ضرورت اصلاح شبکه آبرسانی روستایی و مقاومت روستاییان با اجرای طرح و سنگ‌اندازی آنان تاکنون بیش از هفت بار به صورت مصوبه در دستور کار شورای سلامت و امنیت غذایی شوشتر قرار گرفته است اما تا کنون این مشکل برطرف نشده و بار دیگر برای توجیه مردم در این باره مصوبه‌ای جدید در صورت جلسه درج شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول