اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند:

اردوهای جهادی به سمت تخصصی‌ شدن حرکت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند برپایی ارودهای جهادی را گامی در راستای محرومیت‌زدایی دانست و گفت: این اردوها باید به سمت تخصصی شدن حرکت کنند.

اردوهای جهادی به سمت تخصصی‌ شدن حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زمان ابطحی پیش از ظهر امروز در جمع گروه‌های جهادی خراسان جنوبی اظهار کرد: تأسیس بسیج سازندگی یکی از ابتکارات و مصادیق دوراندیشی مقام معظم رهبری بود که بار دیگر نسیم خوش حرکت‌های جهادی را به روستاها و مناطق محروم منتقل کرد.

وی افزود: بسیج سازندگی در مرحله نخست برای رفع خلأهای به وجود آمده در دوران دفاع مقدس و پر کردن اوقات فراغت جوانان وارد عمل شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: این اردوها در سال‌های اخیر با رویکرد کمک به ایجاد اشتغال پایدار و خدمت‌رسانی به محرومان کار خود را دنبال می‌کند.

ابطحی ادامه داد: اقدامات بسیج سازندگی در انجام فعالیت‌های عمرانی با حداقل هزینه، کوتاه‌ترین زمان ممکن و کیفیت بالا ستودنی است و این نشان از انگیزه بالای گروه‌های جهادی در راستای خدمت به محرومان دارد.

وی تصریح کرد: از آنجا که جوانان محور حرکت‌های جهادی در کشور هستند می‌توان با استفاده از انرژی و نشاط جوانان در راستای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ کار و تلاش گام برداشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: اردوهای جهادی طی چند سال اخیر روند تکاملی داشته و نواقص آن در حال برطرف شدن است.

ابطحی افزود: امید است امسال با تخصصی شدن استفاده از دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده استفاده بهتر و مطلوب‌تری از نیروها صورت گیرد.

وی گفت: باید با همکاری تمام دستگاه‌های دولتی با بسیج سازندگی شاهد موفقیت‌های بیشتر و نقش موثرتر این طرح در دو بعد محرومیت‌زدایی و معنویت‌افزایی در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول