اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر خبر داد

صرفه‌جویی 10 میلیارد با اجرای طرح هجرت 3 در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سال گذشته با فعالیت‌های طرح هجرت 3 در استان 10 میلیارد ریال صرفه‌جویی شده است.

صرفه‌جویی 10 میلیارد با اجرای طرح هجرت 3 در استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه علی مهدیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 شهرستان گناوه گفت: بسیج و بسیج سازندگی به فرمان امام(ره) بوجود آمد و امروز جهان را تکان داده است.

وی  بیان  کرد: امروز هر چه سرافرازی است به برکت خون شهداست، شهدا همان جوانانی بودند که در جنگ هشت ساله جانانه جنگیدند و امروز با خون خود درسی به جوانان می‌دهند و آن درس ایستادگی و دفاع از ارزش‌هاست.

مهدیان عنوان داشت: یکی از برکات برجسته امام(ره) نگاه به محرومیت‌زدایی است که فرموده‌اند بسیج سازندگی شکل بگیرد تا مناطق محروم توسط بسیجیان ساخته و آباد شوند.

وی افزود: اردوهای طرح هجرت سه از برکات وجود امام خمینی است، که در ادامه مسیر جهادی در عرصه سازندگی و خودکفایی برای ما به یادگار مانده است که باید در این مسیر گام برداشت.

معاون بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر گفت: دولت اصلاحات کوشش کرد چراغ خدمت‌رسانی به محرومین که همان بسیج سازندگی است را خاموش کند که در این امر موفق نشد.

مهدیان گفت: شهرستان گناوه در بین دیگر شهرستان‌ها از نظر تعامل بخاطر اجرای طرح اردوهای هجرت 3 در استان نمونه است.

معاون بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر با بیان اینکه یکی از اهداف طرح هجرت 3 غنی اوقات فراغت دانش‌آموزان است گفت: طرح هجرت 3 با حضور بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج طلاب در مدارس استان اجرا می‌شود.

مهدیان تاکید کرد: استعدادیابی در بین دانش‌آموزان کمک به توسعه علمی کشور می‌کند و ترویج کار دسته جمعی یکی از حرکت‌های بنیادی اسلام بوده که در بسیج سازندگی احیا شده است.

وی گفت: سال گذشته با فعالیت‌های طرح هجرت 3 در استان 10 میلیارد ریال صرفه‌جویی شده است، فعالیت‌های طرح هجرت 3 شاید کارهای کوچکی به شمار آیند ولی از ارزشمندترین و بزرگترین کارهای جهادی است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول