اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رادیو معارف صورت می‌گیرد

نقد و بررسی لایحه تجارت در «فقه پویا»

خبرگزاری فارس: لایحه تجارت از مصوبات جدید مجلس شورای اسلامی در برنامه «فقه پویا» نقد و بررسی خواهد شد.

نقد و بررسی لایحه تجارت در «فقه پویا»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، لایحه طولانی و سنگین تجارت بنا به پیشنهاد وزارت بازرگانی، تیرماه سال 84 به مجلس تقدیم شد.

این لایحه با گذراندن فراز و نشیب بسیار و صرف زمانی طولانی و پس از بررسی در کمیسیون اقتصادی و کمیسیونی مشترک در نهایت در کمیسیون حقوقی و قضایی بر اساس اصل 85 قانون اساسی رسیدگی و تصویب شد. پس از تصویب، این لایحه به شورای نگهبان رفته تا در صورت تصویب، پنج سال به صورت آزمایشی در کشور اجرا شود.

برنامه «فقه پویا» در راستای رسالت خود در بررسی و نقد مسائل روز جامعه از منظر فقه اسلامی، به بررسی لایحه تجارت در 100 ساعت می‌پردازد. در این برنامه با بهره‌گیری از کارشناسان مجربی همچون حجت‌الاسلام دکتر عبدی‌پور دارای دکترای فقه و حقوق تجارت و رئیس مرکز تحقیقات مجلس دفتر تبلیغات اسلامی قم و حجت‌الاسلام دکتر علوی، دکترای فقه و حقوق خصوصی و استاد دانشگاه پردیس قم به بررسی این لایحه بزرگ از دیدگاه فقه و حقوق اسلامی پرداخته می‌شود که پخش آن از شنبه 17 تیر 91 آغاز خواهد شد.

برنامه «فقه پویا» کاری از گروه فقه و سیره به تهیه‌کنندگی و سردبیری حجت‌الاسلام محمدجواد طوسی و اجرای سید مرتضی موسوی‌نژاد شنبه هر هفته ساعت 14 و 45 از رادیو معارف پخش شده و ساعت 22 روزهای دوشنبه باز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول