اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان در همایش فرهنگ عفاف و حجاب در عرصه انتظار -1:

جنگ نرم وحشتناک‌ترین توطئه دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه جنگ نرم وحشتناک‌ترین جنگ طراحی شده از سوی دشمن است اظهار کرد: جوان بی‌غیرت نمی‌تواند در سنگرهای جهاد علمی دانشمند شود.

جنگ نرم وحشتناک‌ترین توطئه دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار احمدرضا رادان دوشنبه شب در همایش جوانان و فرهنگ عفاف و حجاب در عصر انتظار که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه بعضی مسائل را دشمن فهمیده و برای مقابله با آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه باید از خود بپرسیم در زمان غیبت که ولی امر داریم چه‌قدر از ایشان اطاعت و فرمانبرداری کرده‌ایم تصریح کرد: باید ببینیم زمانی که امام زمان (عج) ظهور کنند و ولی امر مسلمین پرچم را به ایشان بدهند چه‌قدر آماده اطاعت هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: دشمن متوجه شده است که ما اهل انتظار هستیم و منتظر کسی هستیم که وقتی می‌آید بساط ظلم و ستم را برچیده و عدل و داد را در سراسر جهان می‌گستراند.

رادان با اشاره به هشدار رهبری در سال‌های گذشته در مورد مبارزه با جنگ فرهنگی گفت: متاسفانه ما در آن زمان هیچ مبارزه‌ای نکردیم و فقط به برگزاری چند همایش اکتفا کردیم.

وی با بیان اینکه رهبری سال‌های بعد نسبت به شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی باز هم تذکر دادند اضافه کرد: تمام کسانی که به عنوان دشمن ما در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و دینی فعالت دارند علیه ملت ما متحد شدند اما ما هنوز متاسفانه در غفلت به سر می‌بریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه چرا نمی‌خواهیم از تاریخ درس بگیریم خاطر نشان کرد: دشمن در سرزمین آندلس با جنگ نرم و بی‌غیرت کردن جوانان توانست به پیروزی برسد.

رادان جنگ نرم را وحشتناک‌ترین جنگ طراحی شده از سوی دشمن دانست و اظهار کرد: مگر جوان بی‌غیرت می‌تواند در سنگرهای جهاد علمی دانشمند شود؟

وی با اشاره به اینکه ناتوی فرهنگی مدت‌هاست آغاز شده است افزود: ممکن است این ناتوی فرهنگی سراغ ما و افراد خانواده ما هم بیاید و باید خود را برای مبارزه با آن آماده کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه ناتوی فرهنگی بیشتر به سراغ افراد معتقد و دینداران می‌رود اضافه کرد: آهنگ دل‌نواز جنگ نرم تسخیر کننده انسان‌هایی است که پایداری را رسم خودشان می‌دانند.

رادان با انتقاد شدید از کسانی که به نیروی انتظامی می‌گویند آیا شما همه کارهایتان را انجام داده‌اید که به سراغ عفاف و حجاب رفته‌اید افزود: برخی هم می‌گویند شما مسائل دیگر را درست کنید خود به خود فرهنگ عفاف و حجاب درست می‌شود.

وی با انتقاد از مسئولی که گفته است «ما کار مردم و اقتصاد آنها را درست کنیم، آنها دین خود را درست خواهند کرد»، گفت: در دین آمده است مکلف و وظیفه دارید دین مردم را درست کنید.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول