اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان:

توزیع مواد مخدر یکی از اهداف جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: یکی از اهداف جنگ نرم برای مبارزه و کینه‌توزی با جمهوری اسلامی ایران، توزیع مواد مخدر در کشور است.

توزیع مواد مخدر یکی از اهداف جنگ نرم است

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تولید انواع مواد مخدر در دو کشور افغانستان و پاکستان و هم‌مرزی ایران با این دو کشور همسایه و اهدافی که کشور‌های غربی در جنگ نرم علیه کشور‌های مسلمان دنبال می‌کنند ما را بر آن داشته تا برای مبارزه با گسترش مواد مخدر در کشور تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شاید به تنهایی تلاش دولت و نهاد‌های مربوطه در زمینه کنترل ورود و مصرف مواد مخدر کافی نباشد، افزود: همکاری مسئولان و مردم برای مبارزه با مواد مخدر ما را در این راه راسخ‌تر می‌کند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: مواد مخدر به ویژه نوع صنعتی آن زنگ خطری برای جوانان، خانواده‌ها و همه نهاد‌های مربوطه است که باید با تلاش بیشتری گام‌های اساسی در راستای مبارزه با این بلای خانمان‌سوز بردارند.

وی با بیان اینکه استکبار از جنگ علیه جمهوری اسلامی به نتیجه نرسیده و درصدد برآمده با استفاده از حربه مواد مخدر جوانان را به نابودی بکشاند، گفت: عزم ملی و جهادی برای رسیدن به اهداف ما در مبارزه با مواد مخدر لازم است.

امحای یک تن مواد مخدر

چنداز با اشاره به امحای یک تن مواد مخدر در منطقه ادامه داد: انهدام یک تن مواد مخدر غیردارویی و غیرقابل استحصال، قرص‌های مخدر و اکستازی، آلات و ادوات مصرف مواد مخدر که در سطح شهرستان آبادان و خوزستان کشف شده بود از اقدامات فرماندهی انتظامی آبادان در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به همکاری و نقش اصلی خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر خاطرنشان کرد: نهاد‌های دولتی به تنهایی جوابگوی مبارزه با توزیع مواد مخدر در کشور نیستند و در این میان نباید نقش سازنده خانواده را از یاد برد.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: مواد مخدر و مشتقات روانی که در راه استعمال آن به وجود می‌آید امروزه در جهان از یک آسیب خارج شده و تبدیل به یک بحران اجتماعی شده است.

وی همچنین عنوان کرد: مصرف مواد مخدر تهدیدی برای امنیت ملی هر کشور و یک پدیده چند بعدی است که ابعاد آن در فرد، اجتماع، سیاست، اقتصاد و فرهنگ نمود یافته و یک برنامه‌ریزی جامع و کامل را می‌طلبد.

چنداز در پایان گفت: مبارزه با موادمخدر یک نوع جهاد و تکلیف است و با یک برنامه‌ریزی دقیق با همکاری اولیه در خانواد‌ها و با نظارت نامحسوس، بالابردن اعتقادات دینی و مهارت‌های زندگی می‌توان در این راه پیروز شد.

انتهای پیام/ل10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول