اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کنگره شهدای گرمسار:

شهدا نسخه درمان‏‌کننده جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کنگره شهدای شهرستان گرمسار با بیان اینکه شهدا نسخه درمان‏‌کننده جنگ نرم هستند، گفت: حفاظت و صیانت از انقلاب وظیفه پاسداران است.

شهدا نسخه درمان‏‌کننده جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، طاهره شاه‌حسینی ظهر امروز در نشستی با شماری از پاسداران گفت: یکی از فلسفه‏‌های وجودی تأسیس سپاه پاسداران به فرمان امام(ره) حفاظت از انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: حفاظت و صیانت از انقلاب وظیفه اصلی پاسداران است، چه بسا که سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نقش خود را ایفا کردند.

شاه‌حسینی افزود: یکی از خصوصیات ذاتی پاسداران داشتن بصیرت و معرفت سیاسی و بینش سیاسی است، زیرا سپاه پاسداران با عملکرد بی‌بدیل خود چه در شرایط جنگ و یا در حال حاضر و در موقعیت‌های مختلف، کارنامه بسیار مطلوبی را از خود ارائه داده است.

وی تصریح کرد: پاسداران در شرایط‌ سیاسی جامعه مثل انتخابات، فتنه‌ها و دفاع از ولایت به عنوان الگو در جامعه بوده و هستند.

مسئول کنگره شهدای شهرستان گرمسار تأکید کرد: پاسداران باید آنقدر بصیرت‌افزایی کنند تا در خطرها و شرایط سختی که دشمن ایجاد می‌کند، جامعه با آگاهی بالا و مطلوب با آنها مقابله کنند.

شاه‌حسینی گفت: امام حسین(ع) زن و فرزندان و خاندان خود را در راه دفاع از اسلام فدا کرد و در راه امر به معروف و نهی از منکر تقدیم کرد و پاسداران نیز در راه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از خود گذشتگی داشتند، به همین منظور ولادت امام حسین(ع)‌ روز پاسدار نامگذاری شد.

وی تصریح کرد: یک پاسدار باید همیشه مطیع محض رهبر و ولایت بوده و در همه زمینه‌ها نمونه و به عنوان الگو اسوه برای جامعه باشد.

مسئول کنگره شهدای شهرستان گرمسار خطاب به پاسداران افزود: متأسفانه تهاجم فرهنگی همه افراد جامعه را مورد تهاجم قرار داده است و پاسداران نیز مورد تهاجم قرار گرفته‌اند، اما پاسداران همانند ابتدای انقلاب و زمان جنگ خودشان را حفظ می‌کنند و توطئه‌ دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول