اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ولادت امام زمان (عج ) صورت گرفت

بهره‌برداری از استودیو خبر صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت امام زمان (عج) استودیو خبر صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از استودیو خبر صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی در مراسم بهره‌برداری این پروژه گفت: به منظور کیفیت بخشی به باکس‌های خبری و افزایش سرعت انتقال پیام استودیو خبر صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی به بهره‌برداری رسید.

احمد مهدوی تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: از این اعتبار اختصاص دو میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات ملی سازمان صدا و سیما و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی گفت: با افتتاح این استودیو امکان برقراری ارتباط مستقیم با میهمانان خبری، اجرای مستقیم هواشناسی نیز فراهم شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این آیین گفت: صدا و سیما نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات نظام به مردم دارد.

حسن قلی‌زاده تصریح کرد: تولید و پخش گزارش‌های خبری استان از شبکه‌های سراسری نشان از همت بالای مسئولان رسانه در معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان دارد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول