اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌ زهرا:

صدا و سیما نقش محوری در فرهنگ‌سازی دینی برعهده‌ دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا گفت: صدا و سیما نقش محوری و اساسی را در فرهنگ‌سازی دینی برای جوانان برعهده دارد.

صدا و سیما نقش محوری در فرهنگ‌سازی دینی برعهده‌ دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در جلسه مبارزه با اعتیاد که در دفتر امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا برگزار شد با بیان اینکه مبارزه جدی و سرسختانه با مقوله اعتیاد در جوانان با همت و اراده مسئولان و متولیان امر در کشور محقق می‌شود، اظهار کرد: همه نهاد‌ها و به‌ویژه دستگاه‌های انتظامی وظیفه دارند که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و راهگشا گام‌های مؤثر‌تری را در کشور برای نابودی و ریشه‌کنی پدیده شوم مواد مخدر در جوانان و نوجوانان کشور برداشته و مقدمات جامعه‌ای سالم و پر‌نشاط معنوی را فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا اعتیاد را یکی از آسیب‌های بسیار جدی و هشداری برای جوانان و نوجوانان دانست و افزود: امروز مسئله اعتیاد به عنوان بلای خانمان‌سوز تهدید بسیار جدی و مهم در مسیر نشاط و تعالی جوانان و نوجوانان جوامع اسلامی است و اگر قدم‌های مؤثر‌تری در این زمینه توسط مسئولان امر صورت نگیرد، قطعا این آسیب‌ روز به روز گسترش و اشاعه پیدا کرده و سلامت روحی و روانی جامعه را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازانی که در مسیر مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر از جان خویش مایه گذاشتند مایه اقتدار، آبرو و جاودانگی همیشگی ملت عزیز ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: همه امروز وظیفه داریم که با همکاری و وحدت عرصه را برای رشد و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی مهیا کرده و از انحطاط و لغزش‌های اعتقادی در جوانان جلوگیری کنیم.

امام جمعه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه خانواده‌ها به عنوان رکن اصلی در پرورش و رشد فرهنگی جوانان و نوجوانان سهم بسیار ویژه‌ای را در تربیت و رشد معنوی فرزندان برعهده دارند، افزود: امیدواریم که والدین با احساس مسئولان هر‌چه بیشتر و عمیق‌تر در این زمینه موجب پرورش فرزندان و جوانانی پاک، متعهد، با ایمان، و مقاوم در برابر تهاجم اعتقادی شوند.

زرینه نقش رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما در ارائه برنامه‌های فرهنگی خوب و مناسب برای جوانان و نوجوانان را بسیار ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: اگر نهاد‌های فرهنگ محور در جامعه اهتمام جدی‌تری به موضوع جوانان داشته باشند، قطعا راه نفوذ و ورود دشمنان در جنگ نرم و تهاجم گسترده فرهنگی نیز مسدود شده و تمام برنامه‌های استکبار نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول