اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ماه‌ها انتظار برای اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته

بیمه طلایی فرهنگیان با کارشکنی‌های سازمان بازنشستگی متوقف شد

خبرگزاری فارس: معاون پی‌گیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیمه طلایی نسبت به فرهنگیان بازنشسته متوقف شده است و سازمان بازنشستگی کشوری نسبت به فرهنگیان بازنشسته از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل متوقف شدن بیمه طلایی نسبت به این قشر از جامعه محسوب می‌شود.

بیمه طلایی فرهنگیان با کارشکنی‌های سازمان بازنشستگی متوقف شد

رضا باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرای بیمه طلایی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان بازنشسته به شمار می‌رود، اظهار کرد: اواخر سال گذشته این بیمه تنها به مدت چهار ماه نسبت به این افراد اجرا شد، در حالی که بسیاری از فرهنگیان بازنشسته هنوز کارت‌های بیمه طلایی خود را دریافت نکرده بودند، بیمه طلایی این افراد منتفی شد.

وی با تاکید بر اینکه وزارتخانه آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای استمرار و اجرای بیمه طلایی نسبت به این افراد به کار گرفته است، ادامه داد: سازمان بازنشستگی یک متولی دلسوز برای فرهنگیان بازنشسته نیست و این سازمان صندوقی است که زیر نظر دولت فعالیت می‌کند.

معاون پی‌گیری امور معیشتی کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: کارشکنی‌های سازمان بازنشستگی کشوری نسبت به فرهنگیان بازنشسته از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل متوقف شدن بیمه طلایی نسبت به این قشر از جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت موجود و نیرو‌های فعال در این سازمان متولی واقعی و دل‌سوزی برای بازنشستگان نیستند، اضافه کرد: بازنشستگان همانند ایتامی هستند که هیچ سرپرستی ندارد و هیچ فرد یا مجموعه‌ای به عنوان قیم و سرپرست از این افراد حمایت نمی‌کند.

باغبانی تاکید کرد: صبر فرهنگیان بازنشسته به دلیل عدم حمایت‌های مسئولان و بی‌مهری‌های دولت تمام شده و امید‌های این افراد برای اجرای مناسب قوانین نیز به نا‌امیدی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته به دنبال بدقولی‌های دولت و مسئولان به فراموشی سپرده شده است، افزود: فرهنگیان بازنشسته جمعیت کثیری از اعضای صندوق بازنشستگی کشوری را تشکیل می‌دهند و نیمی از مجموعه این صندوق از فرهنگیان هستند و دولت نباید با بی‌تفاوتی از کنار این افراد عبور کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول