اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی

رسالت بسیج سازندگی رفع محرومیت‌ است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: بسیج به دنبال رقابت با دستگاه‌های اجرایی و اخذ پروژه نیست بلکه رسالت بسیج سازندگی و رفع محرومیت‌ است.

رسالت بسیج سازندگی رفع محرومیت‌ است

محمد زهرایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: امسال 300 گروه در غالب طرح‌های جهادی در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند که شامل گروه محلات، اقشار و دانشجویی هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 80 گروه از این تعداد مختص شهرستان بیرجند است، افزود: از این تعداد 63 گروه دانشجویی در روستاهای بیرجند فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اجرای 600 پروژه در سال گذشته توسط گروه‌های جهادی خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها 9 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک، خشکسالی و ملی هزینه شده است.

زهرایی با بیان اینکه بسیج طی دو دوره شش ساله فعالیت کرده، گفت: در مرحله دوم بسیج سازندگی وارد عرصه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به دولت شده است.

وی در مورد برنامه‌های فرهنگی بسیج سازندگی نیز اظهار کرد: در سال گذشته صدا و سیمای استان یک برنامه هشت قسمتی شامل 210 دقیقه را به برنامه‌های طرح هجرت اختصاص داد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: امسال نیز یک برنامه 12 قسمتی به اردوهای جهادی بسیج سازندگی خراسان جنوبی می‌پردازد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای طرح هجرت برای نوجوانان و جوانان فرصت مغتنمی است تا این قشر مسئولیتی را بر عهده بگیرند و فرهنگ کار و تلاش نهادینه شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول