اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرائت مناجات شعبانیه و دعای عهد

شب نیمه شعبان در مشهد احیا برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: شب نیمه شعبان با قرائت مناجات شعبانیه، دعای عهد، نورافشانی و اجرای برنامه‌های متنوع در مشهد مقدس احیا می‌شود.

شب نیمه شعبان در مشهد احیا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام اسدالله اسدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون برنامه‌ها این شب، اظهار داشت: یکی از شب‌هایی که در روایات بر احیای آن شب تاکید شده است شب نیمه شعبان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی افزود: بر این اساس و به منظور احیای این آئین خجسته، شب نیمه شعبان در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی احیا برپا می‌شود.

اسدی ادامه داد: این مراسم با حضور قریب نزدیک به هزار نفر از منتظران ظهور و همچنین امدادگران و داوطلبان نیک اندیش هلال‌احمر، برگزار می‌شود. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه که "فانوس انتظار" نام این مراسم است، افزود: در این مراسم مقرر شده است که حجت‌الاسلام مرویان، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان‌رضوی به ایراد سخنرانی بپردازد

وی در بیان اهداف این مراسم گفت: هدف از اجرای این مراسم آگاهی بخشی مهدوی و ترویج فرهنگ انتظار پویا و پیوند هر چه بیشتر با ولایت است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول