اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف تویسرکان:

برندگان جشن نیمه شعبان به زیارت امام رضا (ع) می‌روند

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: در مراسم جشن مهدوی در امامزاده عبدالله (ع) سرکان، برندگان مسابقه مهدوی، زیارت مشهدالرضا را عیدی می‌گیرند.

برندگان جشن نیمه شعبان به زیارت امام رضا (ع) می‌روند

حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت نیمه شعبان، با اشاره به آذین‌بندی شهر و بقاع امامزادگان در راستای اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در راستای تعظیم به شعائر اسلامی که عید ولادت امام عصر (عج) نیز از جمله بزرگ‌ترین آن است، بقاع امامزادگان شاخص شهرستان تویسرکان آماده میزبانی جشن‌های نیمه شعبان شده‌اند.

وی برگزاری جشن مهدوی در بقعه امامزاده عبدالله (ع) سرکان را شاخص‌ترین جشن نیمه شعبان در شهرستان تویسرکان خواند و گفت: این مراسم باشکوه در روز پانزدهم تیرماه از ساعت 18 در آستان مقدس این امامزاده با حضور مردم و هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

به گفته سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی، مدیر حوزه علمیه تویسرکان و مداحی آن با آقای اسکندرلو خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف مهدوی در این مراسم نیز بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی چون دل‌نوشته، خاطره‌نویسی، شب شعر، کتابخوانی و توزیع ادعیه در جوار این امامزاده مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته خزایی پس از برگزاری مسابقه فرهنگی مهدوی در امامزاده عبدالله (ع) سرکان، به برگزیدگان عیدی سفر به مشهد مقدس هدیه خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود بر ضرورت ترویج و تبلیغ فرهنگ ارزشمند مهدوی در بین آحاد مردم جامعه به ویژه قشر جوان تأکید کرد و گفت: برنامه‌ها، مراسم و سخنرانی‌های نیمه شعبان حول این محور خواهند بود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول