اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران در لیست پروژه‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: بخشی از اعتبارات سد «گلورد» به پروژه‌های مهر ماندگار پیوست و آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران نیز در آستانه ابلاغ و پیوستن به پروژه‌های مهر ماندگار است.

آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران در لیست پروژه‌های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی به اتفاق جمعی از مدیران ستادی و اجرایی مازندران شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که با محوریت توسعه مازندران برگزار شد، شرکت کرد.

استاندار مازندران در این نشست تحصیل رضایت جامعه را از رویکردهای رسانه‌ها برشمرد و گفت: این ماموریت رسانه‌ها باید با کمک مدیران اجرایی، عملیاتی شود.

* دل‌مشغولی‌های اصحاب رسانه برای مسایل توسعه مازندران ارزشمند است

سید علی‌اکبر طاهایی از تلاش تمام اصحاب رسانه‌ در مازندران در ایجاد وحدت رویه مدیریتی تشکر کرد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دل‌مشغولی‌های اصحاب رسانه برای مسایل توسعه مازندران ارزشمند است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مصوبات دولت در مازندران اجرایی شده است که لازم است به استحضار مردم و افکار عمومی برسد.

* با نظرات متفاوت در مباحث تخصصی نمی‌توان مدیریت کرد

وی با اعلام اینکه دانشکده منابع طبیعی ساری با مصوبه دولت دانشگاه شد، اضافه کرد: امسال اعتبارات خوبی برای تجهیز این دانشگاه اختصاص یافته است.

طاهایی با اشاره به اینکه دانشکده فنی بابل نیز به عنوان دانشگاه محوری شمال کشور به دانشگاه تبدیل شده است، افزود: فناوری نانو نیز در مازندران رشد قابل محسوسی یافته است.

استاندار مازندران درباره استفاده از نظر کارشناسی ذی‌صلاح در اجرای پروژه‌ها گفت: باید در اجرای مسایل تخصصی مانند مدیریت پسماند از مراجع ذی‌صلاح تبعیت کرد.

وی اضافه کرد: با نظرات متفاوت در مباحث تخصصی نمی‌توان مدیریت کرد.

طاهایی با اشاره به اراده و جدیت دولت در کمک به مدیریت پسماند در مازندران اظهار داشت: در مرحله نخست، دولت 10 میلیارد تومان به کارخانه زباله‌سوز مازندران اختصاص داد که این اعتبار به 21 میلیارد تومان افزایش یافت.

* گاهی مواقع تغییرات الزام است

استاندار مازندران به مسایل پیرامونی انتخاب شهردار و تصمیم شورای شهر در استیضاح شهردار ساری اشاره کرد و گفت: شورای شهر ساری از حق قانونی خود در اجرای این تصمیم استفاده کرده است.

وی به برخی تغییرات مدیریتی در استانداری‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: گاهی مواقع تغییرات الزام است، گاهی مواقع نیز در درون دولت اتفاقات جابه‌جایی روی می‌دهد که طبیعی است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تغییر مدیر توسط رئیس جمهور حق قانونی وی است، تصریح کرد: شاید برخی از مدیران از جابجایی خود نیز خبر نداشته باشند که همیشه سعی بر این است که مصلحت‌‌های قانونی رعایت شود.

* رسانه‌ها در قانون‌خوانی و قانون‌دانی پیشتاز و پیشقدم شوند

طاهایی به کمک‌های استانداری مازندران درباره مدیریت شهری ساری اشاره کرد و بیان داشت: اگرچه استانداری مازندران تعهدی برای کمک به ساخت پل ولیعصر ساری نداشته است ولی در دو پروژه کارخانه زباله‌سوز از طریق پیگیری‌های دولت 14 میلیارد تومان به حساب شهرداری ساری و 7 میلیارد تومان به حساب شهرداری نوشهر واریز کرده است.

وی از اختصاص 2 میلیارد تومان برای کمک به پل داراب ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در قانون خوانی و قانون‌دانی پیشتاز و پیشقدم شوند.

* من از حریم رئیس جمهور دفاع می‌کنم 

استاندار مازندران به برخی تعامل‌های مدیران با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: دفتردار نماینده مجلس نیستم، بنده استاندار و نماینده دولت هستم.

طاهایی با اشاره به اینکه من از حریم رئیس جمهور دفاع می‌کنم، تصریح کرد: رئیس جمهور نیز به مصلحت‌هایی که از جانب رهبری تبیین می‌شود، پایبند است به طوریکه در زمان انتصاب مشایی به عنوان معاون اولی رئیس جمهور، مصلحت بر این قرار گرفت که وی در این مسئولیت نباشد و فرد دیگری جایگزین شد.

استاندار مازندران به پروژه‌های مهر ماندگار مازندران اشاره و اعلام کرد: بخشی از اعتبارات سد گلورد در شهرستان نکا به پروژه‌های مهر ماندگار پیوست و آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران نیز در آستانه ابلاغ است که محرابیان نماینده رئیس جمهور در پروژه‌های مهر ماندگار این نوید را داده است.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول