اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20 برپا شد

نمایشگاه "ایمنی در ایام شعبانیه" در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 از برپایی نمایشگاه "ایمنی در ایام شعبانیه" در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

نمایشگاه "ایمنی در ایام شعبانیه" در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

محسن کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برپایی نمایشگاه "ایمنی در ایام شعبانیه" در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: به منظور ارتقای آگاهی شهروندان و آشنایی با نکات ایمنی نمایشگاه "ایمنی در ایام شعبانیه" در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برپاست.

محسن کریمی با اشاره به اینکه در نمایشگاه مورد اشاره جذب داوطلبان واکنش اضطراری (گروه دوام) و آتش نشان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ایمنی در منازل، طریقه استفاده از خاموش کننده‌ها و تجهیزات آتش نشانی و رعایت نکات ایمنی در مورد آذین بندی‌های ایام شعبانیه از جمله موارد آموزشی و مشاوره‌ای است که به صورت چهره به چهره، توزیع بروشور و کتابچه و نمایش تصاویر انیمیشنی در این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی در ادامه برگزاری مراسم نورافشانی  و جشن بزرگ شعبانیه در شب میلاد امام زمان (عج) را از جمله برنامه‌های این نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: به منظور ارتقای آمادگی شهروندان، مانور اطفای حریق نیز توسط آتش نشانان داوطلب خانم در این محل انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه "ایمنی در ایام شعبانیه" با مشارکت منطقه ۲ عملیاتی آتش نشانی شهر تهران و مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 با هشت غرفه آموزشی مشاوره‌ای در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جنب میدان بشارت برپاست.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول