اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان‌غربی:

شرایط خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان‌غربی بر لزوم تسهیل شرایط خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد.

شرایط خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد طالبی ظهر امروز در جلسه کارگروه دفاتر خدمات پیشخوان دولت که در سالن جلسات شماره چهار استانداری برگزار شد اظهار داشت: راه‌اندازی دفاتر پیشخوان خدمات دولت تاثیر زیادی بر سهولت دسترسی بر خدمات دستگاه‌های اجرایی دارد بنابراین باید در این راستا به طور مستمر گام برداشته شود تا زمینه برای رفاه مردم بیشتر فراهم شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این دفاتر در اشتغالزایی نیز تاثیر زیادی دارد ادامه داد: با ایجاد این دفاتر نه‌تنها برای فرد متقاضی  فرصت اشتغال فراهم می‌شود بلکه مسئول دفتر از طریق استخدام نیروی انسانی مورد نیاز خود برای کاهش نرخ بیکاری نیز کمک شایانی می‌کند از این‌رو امکان کسب درآمد برای بخشی از جامعه تامین می‌شود.

طالبی با بیان اینکه قوانین متقن پیرو اهمیت عملیاتی کردن این مبحث وجود دارد اضافه کرد: قوانین لازم‌الاجرایی پیرامون این مسئله وجود دارد که باید دستگاه‌های اجرایی در راستای جامه عمل پوشاندن به این الزامات تلاش کنند و ارائه خدمات و سرویس‌های خود در حوزه‌های مختلف را به دفاتر مذکور واگذار کنند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در دفاتر فوق به بیش از 400 مورد افزایش خواهد یافت اظهار داشت: برای عملیاتی شدن این موضوع باید یک بازه زمانی تعریف شود و در چارچوب آن مسئولان دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی کرده و کار کنند همچنین به ارائه پیشنهادها و برنامه‌های خود اهتمام بورزند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان‌غربی ایجاد رویکرد کلان‌نگر را در همه سازمان‌ها خواستار شد و اظهار داشت: باید از بخشی‌نگری پرهیز کرد و از طریق هماهنگی با سایر سازمان‌ها برای عملیاتی شدن اهداف این کارگروه برنامه‌ریزی شود تا منافع سازمانی سدی بر سر راه اجرای این طرح نباشد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول